En امروز : 5 اردیبهشت 1403

اخطاریه مدیریت بحران؛

اعلام آماده باش به دستگاههای اجرایی و خدمات رسان مازندران

کد خبر : 80986 6 فروردین 1398فرهنگی
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، طی ابلاغیه یی به فرمانداران، بخشداران، دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران و شهرداران استان، به تمامی نیروهای عمل کننده برای پیشگیری و آمادگی هر چه بیشتر جهت رویایی با احتمال وقوع جاری شدن سیلاب تا روز چهارشنبه 98/1/7 آماده باش کامل داد. ‎

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، طی ابلاغیه یی به فرمانداران، بخشداران، دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران و شهرداران استان، به تمامی نیروهای عمل کننده برای پیشگیری و آمادگی هر چه بیشتر جهت رویایی با احتمال وقوع جاری شدن سیلاب تا روز چهارشنبه 98/1/7 آماده باش کامل داد.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

پیرو اخطاریه شماره 395/44/86 مورخ 98/1/5 اداره کل مدیریت بحران استان مبنی بر استقرار سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان و بارش باران و ذوب برف و احتمال جاری شدن سیلاب، شایسته است، دستور فرمایید، بمنظور پیشگیری و آماگی هر چه بیشتر کلیه نیروها با امکانات و تجهیزات کامل ضمن استقرار در مناطق پر خطر و همچنین در پایگاه ها و محورهای اصلی و فرعی، آمادگی لازم در برخورد با هرگونه حادثه احتمالی را داشته باشند.

ضمنا؛ با عنایت به بخشنامه شماره 210/53853 مورخ 98/1/5 معاون اول محترم رئیس جمهور و حسب دستور اکید استاندار محترم ضروری است؛ کلیه فرمانداران، مدیران کل، بخشداران و شهرداران بطور تمام وقت در محل خدمت خود حضور داشته باشند.

رازجویان در این راستا توضیح داد: پیش بینی می شود بارندگی های حال حاضر و سامانه بارشی پیش رو احتمال روان آب و سیلاب را در رودخانه های استان افزایش دهد.
وی با اشاره به اینکه ممکن است بارندگی ها، حجم زیادی از برف بالادست را آب و به رودخانه ها سرازیر کند، افزود: لازم است که تمامی دستگاه ها در حالت آماده باش کامل قرار داشته باشند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.
معاون امور عمرانی استانداری مازندران تاکید کرد: همچنین تا آرام شدن شرایط؛ مرخصی های غیر ضروری لغو شده و باید تمامی نیروهای خدماتی و امدادی در تمامی دستگاهها کاملا برای مقابله با هر حادثه ای آماده باشند.
بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران از امشب تا عصر فردا چهارشنبه بارش ها شدت گرفته و بالا آمدن سطح رودخانه های استان و احتمال سیلاب پیش بینی می شود.

اشتراک گذاری