امروز : 29 فروردین 1403

فرماندار مرکز استان مازندران تاکید کرد:

لزوم مدیریت مصرف آب توسط شهروندان ساروی

کد خبر : 81198 14 فروردین 1398
پ

فرماندار ساری با تأکید بر مدیریت مصرف آب توسط شهروندان ساروی، گفت: آب شرب منطقه جنوب شهر ساری (بلوار کشاورز، کمربندی جنوبی) خیابان رودکی، خیابان شهیدان عبوری، بلوار امام رضا (ع) و بخشی از ساری کنار و منطقه طبرستان با افت فشار و در برخی از نقاط با قطعی آب مواجه خواهد شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در حاشیه بازدید از مجتمع تصفیه آب سلیم بهرام ساری و مخزن آب باغ کرمانی، گفت: به دلیل افزایش کدورت آب سد شهید رجایی برخی نقاط شهر ساری دچار افت فشار و قطع آب خواهند شد.

وی با تأکید بر مدیریت مصرف آب توسط شهروندان ساروی، گفت: آب شرب منطقه جنوب شهر ساری (بلوار کشاورز، کمربندی جنوبی) خیابان رودکی، خیابان شهیدان عبوری، بلوار امام رضا (ع) و بخشی از ساری کنار و منطقه طبرستان با افت فشار و در برخی از نقاط با قطعی آب مواجه خواهد شد.

رضایی علت افزایش کدورت آب را طغیان و سیل در مناطق بالادست چهاردانگه اعلام کرد و افزود: قطعاً با تمهیدات به کار گرفته‌شده مشکل افت و قطعی آب در برخی از نقاط شهر ساری در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع خواهد شد.

فرماندار ساری در ادامه خاطرنشان کرد: با ورود آب 2حلقه چاه اضطراری به چرخه مصرف تا حد زیادی از مشکل قطعی آب در شهر ساری برطرف شده است.

گفتنی است در این بازدیدها هادیان بخشدار مرکزی، بابایی بخشدار کلیجانرستاق و برارزاده مدیر آبفا شهری ساری حضور داشتند.

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها