امروز : 31 فروردین 1403

پیام مدیر کل امور بانوان و خانواده به مناسبت سال 1398

کد خبر : 81245 10 فروردین 1398
پ

پیام مدیر کل امور بانوان و خانواده به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و آغاز سال 1398 هجری شمسی ‎

 

با یاد و نام حضرت پروردگار. تقارن مبارک، زاد روز امیر المومنین (ع) با ایام آغاز سال نو و بهار طبیعت را به فال نیک می گیریم و یاد و خاطره عزیزانی که از میان ما رفتند و روزهای تلخی را برایمان رقم زدند گرامی می دار یم.
همگام با دگرگونی دلها و جان ها و انقلاب قلب ها در اغازین ایام سال ١٣٩٨ و با توجه به حضور قابل تأمل زنان و دختران در دسترسی برابر به موقعیت های کارآفرینی، توسعه اقتصادی و تولید نیز به واسطه  نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق_تولید، امید است که در پرتو عدالت، دانش، صلح و انسانیت، زنان به عنوان نیمی از سرمایه انسانی کشور هم در گفتمان سازی این اقتصاد و تبدیل آن به مطالبه عمومی و هم در جایگاه عوامل تولید و هم مشارکت فعالانه مدنی و سیاسی بتوانند بیش از پیش نقش آفرین و تأثیرگذار باشند.

ضمن ابراز همدردی با مردم آسیب دیده از سیل اخیر و خداقوت به تمامى عزیزانى که در امداد رسانی به محرومان و گرفتاران در این واقعه تلاش شبانه روزى را داشته اند و دارند، مجددا آغاز فصل رویش و نو شدن و تغییر و دگرگونی طبیعت را به مردم شریف استان مازندران تبریک عرض نموده و بهترین احوالات را در این سال از خداوندی که محول الحول و الاحوال است خواهانم.
سمیه_قاسمی_طوسی
مدیرکل_امور_بانوان_و_خانواده_استانداری_مازندران

 

اشتراک گذاری
پیوند ها