امروز : 6 اردیبهشت 1403

فرماندار مرکز استان مازندران تاکید کرد:

لزوم رفع موانع سر راه خیرین مسکن‌ساز جهت ساخت مسکن نیازمندان

کد خبر : 81265 17 فروردین 1398
پ

فرماندار ساری با تأکید بر اینکه همه باید با همکاری و تعامل دست در دست هم داده و تلاش کنند تا خانواده‌های محروم و نیازمند صاحب مسکن شوند، اظهار کرد: خیرین مسکن‌ساز استان در تأمین این نیاز اساسی که مهم‌ترین دغدغه هر خانواده است ایثارگری می‌کنند تا نگرانی‌های خانواده‌های نیازمند را در فراهم آمدن سقفی امن برای زندگی را برطرف کنند. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در نشست با اعضا مجمع خیرین مسکن‌ساز استان مازندران، گفت: مسکن کالایی گران‌قیمت محسوب می‌شود که مشابه فعالیت‌های خدمات همچون بهداشت یا موارد مشابه آن‌که ارقام کمتری می‌تواند گره‌گشا باشد، بسیار متفاوت است.

وی با تأکید بر اینکه همه باید با همکاری و تعامل دست در دست هم داده و تلاش کنند تا خانواده‌های محروم و نیازمند صاحب مسکن شوند، اظهار کرد: خیرین مسکن‌ساز استان در تأمین این نیاز اساسی که مهم‌ترین دغدغه هر خانواده است ایثارگری می‌کنند تا نگرانی‌های خانواده‌های نیازمند را در فراهم آمدن سقفی امن برای زندگی را برطرف کنند.

فرماندار شهرستان ساری با اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با خیرین مسکن‌ساز، تصریح کرد: قطعاً ظرفیت این مجمع بسیار بالاست اما رسیدن به آن اهداف خیر مستلزم رفع موانع و پیچ‌وخم‌های اداری از سوی دستگاه‌های اجرایی و ذی‌ربط است.

در ادامه این نشست، اعضا انجمن خیرین مسکن‌ساز استان و شهرستان ساری ضمن تقدیر و تشکر از حمایت همه‌جانبه کلیه دستگاه‌های اجرایی، برخی از موانع پیش روی تحویل پروژه‌ها را مطرح که با مصوباتی در جهت رفع موانع مذکور همراه شد. 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها