امروز : 10 فروردین 1403

برگزاری جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میاندورود

غلامیان:اعتیاد پدیده شوم اجتماعی و خانمانسوز است

کد خبر : 81321 19 فروردین 1398
پ

فرماندار میاندورود در جلسه مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندورود بیان کرد:اعتیادپدیده شوم اجتماعی و خانمانسوزی است به بحران عظیم جوامع انسانی تبدیل شده واگر گریبانگر زنان و مردان جامعه شود بنیان خانواده دچار تزلزل و آسیب خواهدشد ‎

علی غلامیان صلاحی ، فرماندار شهرستان  میاندورود،  ضمن خیرمقدم به حاضران درجلسه بیان کرد: اعتیادپدیده شوم اجتماعی و خانمانسوزی است به  بحران عظیم جوامع انسانی تبدیل شده واگر گریبانگر زنان و مردان جامعه شود بنیان خانواده دچار تزلزل و آسیب خواهدشد. .

غلامیان درادامه عنوان کرد :اولا ،همه ی اعضابایدبا برنامه ریزی دقیق ،همت و تلاش خود رابرای پیشگیری از شیوع مصرف مواد مخدر در بین افراد و خانواده های سالم  بکار گیرند.ثانیا،هر دستگاهی که عضوشورای مبارزه با مواد مخدر است بایدبه تناسب ظرفیت و پتانسیلی که دارد در زمینه مهار  مواد مخدر فعالیت نماید.

رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندورود ضمن تاکید برارتقای امنیت اجتماعی و بالابردن سطح آرامش و آسایش مردم ،تصریح کرد: انجام فعالیتهای اجتماعی شامل برپایی نمایشگاههای تخصصی و کارگاههای آموزشی، شناسایی توزیع کنندگان اصلی و خرده فروشان،پاکسازی نقاط آلوده،فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در خصوص عواقب مصرف مواد مخدر بویژه مواد صنعتی در بین جوانان ،کمک به معتادان بهبود یافته و... به منظور مبارزه با مواد مخدر موثر می باشد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها