امروز : 1 اردیبهشت 1403

فرماندار مرکز استان مازندران:

نقش کتاب و کتابخانه در توسعه فرهنگی بی بدیل است

کد خبر : 81329 18 فروردین 1398
پ

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه کتابخانه‌ها به‌عنوان مهم‌ترین رکن توسعه فرهنگی شهرستان نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و منظم دارند، تصریح کرد: امیدواریم شاهد رشد و بالندگی هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه در شهرستان باشیم. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در نشستی با حضور مدیر کتابخانه‌های عمومی و کتابداران شهرستان ساری به تبیین نقش و اهمیت کتاب در افزایش آگاهی اشاره کرد و گفت: فرهنگ و تمدن هر کشور با کتاب و کتاب‌خوانی عجین است و هر آنکه در وادی ناآگاهی گرفتار شود، اولین مرجعی که برای افزایش آگاهی خود به آن مراجعه خواهد نمود، کتاب است.

وی به نقش کتابداران در تقویت فرهنگ کتاب‌خوانی و تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به مطالعه بیشتر کتاب به‌عنوان یک دوست ارزشمند و رشد دهنده اشاره و اظهار کرد: برخورد کتابداران با مراجعان همچنین سطح تحصیلات و تخصص و تجربه آن‌ها در امر ارتقاء کیفیت خدمات‌رسانی و جذب جوانان و نوجوانان به کتابخانه‌های عمومی شهرستان تأثیر بسیار خوبی دارد.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه کتابخانه‌ها به‌عنوان مهم‌ترین رکن توسعه فرهنگی شهرستان نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و منظم دارند، تصریح کرد: امیدواریم شاهد رشد و بالندگی هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه در شهرستان باشیم.

رضایی با تأکید بر لزوم حمایت از اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات منظم انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بایستی در دستور کار قرار گیرد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها