امروز : 9 فروردین 1403

پیام تبریک فرماندار شهرستان عباس آباد به مناسبت اعیاد شعبانیه

کد خبر : 81332 20 فروردین 1398
پ

فرماندار شهرستان عباس آباد در پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه ، سالروز میلاد با سعادت امام حسین (ع)، ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و همچنین روزهای پاسدار و جانباز را تبریک گفت ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد ، در پیام جواد اصلانی آمده است : ماه شعبان یکی از ماههای عظیم و عزیز خداوند و ماه  رویش گلهای معطر نبوی در دامان ولایت علوی است .

سالروز ولادت  با سعادت حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع)  ، یادآور حماسه‌آفرینی و جانفشانی های  پاسداران  اسلام  ، میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) تجدید خاطره رشادت‌های جانبازان عزیز و ولادت حضرت زین‌العابدین امام سجاد (ع) یادآور دعاهای مردان نیک خدا در فراق معبود یکتاست .

چه زیباست که در امتداد این ایام فرخنده ، آزادی خواهان و عدالت طلبان در سراسر گیتی، میلاد منجی موعود را به جشن می نشینند و آمدنش را انتظار می کشند.

اینجانب فرارسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به مردم سرافراز ایران اسلامی  بویژه شهروندان شریف شهرستان عباس آباد  ، جانبازان  ،  ایثارگران  و پاسداران همیشه پیروز و خانواده های معظم شهداء تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

امید که همواره از ، اخلاق مداری، جانفشانی  ، خستگی‌ناپذیری این الگوهای ارزشمند و انسان‌های شریف در مسیر اقتدار و بالندگی  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند باشیم .

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس