امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار محمودآباد تاکید کرد :

تکریم از جانبازان نباید محدود به روزی خاصی شود

کد خبر : 81400 21 فروردین 1398
پ

ظهر امروز چهارشنبه 21 فروردین همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) مراسم گرامیداشت روز جانباز در شهرستان محمودآباد به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع فرهنگی غدیر برگزار شد. ‎

فرماندار محمودآباد تاکید کرد :

تکریم از جانبازان نباید محدود به روزی خاصی شود

ظهر امروز چهارشنبه 21 فروردین همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) مراسم گرامیداشت روز جانباز در شهرستان محمودآباد به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع فرهنگی غدیر برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت السلام والسلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد و حجت السلام والسلام والمسلمین سید محمود موسوی آملی امام جمعه بخش سرخ رود و یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و زال پولی مشاور مدیرکل بنیاد شهید امور ایثارگران استان مازندران و سایر مدیران ادارات و جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی غدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و اعیاد شعبانیه و تبریک روز جانباز گفت: در راستای تکریم و قدرشناسی از جایگاه شما عزیزان ما هر چه تلاش کنیم ، در برابر کار بزرگ شما در جبهه های حق بر علیه باطل و هشت سال دفاع مقدس یقیناً اندک خواهد بود.

وی گفت: تجلیل و تکریم از جانبازان نباید فقط محدود به روز جانباز شود با توجه به آثار و برکات حضور جانبازان عزیز در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و صنعتی باید همواره زمینه های حضور و مشارکت و تجلیل از آنها فراهم شوند و جانبازان باید همواره به عنوان یک الگو در جامعه معرفی شوند.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات همسران و فرزندان جانبازان گفت: صبوری و تلاش شما در کناز جانبازان که تلاش می کنید این سرمایه های جاودان فرهنگی کشور در شرایط مناسبی بر سر برند ستودندی است و نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران هم باید تمهیدات لازم برای شرایط زندگی بهتر در تمام بخش ها را فراهم نماید.

 

 

اشتراک گذاری