امروز : 4 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان گلوگاه با صدور پیامی دولت آمریکا را مبنی بر تروریستی دانستن سپاه محکوم کرد

کد خبر : 81423 22 فروردین 1398
پ

فرماندار محترم شهرستان گلوگاه ضمن اشاره به برکات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته و با نگاه به اینکه اساس مشکل استکبار جهانی ، وجود جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، در محکومیت طرح دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست سازمان های تروریستی بیان کرد: ‎

 

بسم الله ارحمن الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می نماید و براساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در چهل سال گذشته با تمام وجود از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری نموده است.

آمریکا با این اقدام، منافع ملی جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داده و علاوه بر دامن زدن به جنگ اقتصادی امنیت این کشور را تهدید می کند. این تهدید آمریکا را می توان در قالب جنگ روانی در نظر گرفت.

همانگونه که امام خمینی (ره): اگر سپاه نبود کشور نبود. لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه ی مملکت انقلاب اسلامی است و اگر انقلاب اسلامی تروریست خطاب شود ما تکلیف داریم که دولت و نظام آمریکا را نظامی تروریستی اعلام نماییم.

بی شک این اقدامات کورکورانه سران آمریکا نیز جز کمک به محبوبیت بیش از پیش سپاه نزد افکار عمومی منطقه و جهان حاصلی برای آنها نخواهد داشت.

 

محمدرضا تباکی قلعه سری

فرماندار شهرستان گلوگاه

اشتراک گذاری
پیوند ها