امروز : 9 فروردین 1403

جلسه ستاد بازسازی و مدیریت بحران میاندورود با حضور دکتر گلچوب تشکیل شد

غلامیان: بلافاصله پس از عادی شدن شرایط سیل ، بازسازی آغاز شد

کد خبر : 81429 22 فروردین 1398
پ

گلچوب مدیر معین ستاد بازسازی استان در شهرستان میاندورود: باران رحمت الهی بود و خوشبختانه مشکل بی آبی و خشکسالی مارا برطرف کرد ولی برای بعضی از همشهریان مازندرانی ما ایجاد زحمت و باعث خسارت شده است که در پی جبران آن هستیم ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میاندورود،صبح امروزجلسه ستاد بازسازی ومدیریت بحران شهرستان میاندورود به ریاست غلامیان فرماندار میاندورود و حضور دکتر گلچوب مدیر کل اقتصادی استانداری مازندران و مدیر معین ستاد بازسازی شهرستان میاندورود،هاشمی دادستان میاندورود بخشداران و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
علی_غلامیان_صلاحی فرماندار ورییس ستاد بحران شهرستان میاندورود در این جلسه،ضمن تبریک سال نو،با سیل زدگان استان مازندران و شهرستان میاندورود ابراز همدردی کرد.
غلامیان ضمن قدردانی ازاستاندار و معاونین و مدیران کل استانداری و همچنین بخشداران و همه مدیران و دستگاههای خدمات رسان وشرکتهای خصوصی، تصریح کرد:درسیل اخیر بیشتراز ظرفیت داخلی شهرستان،اعم از ماشین آلات و نیروهای مردمی شهرستان و شرکتهای خصوصی برای مدیریت بحران استفاده کردیم.
ربیس ستاد بحران شهرستان میاندورود بااشاره به خسارت بیش از ۷۰ میلیارد تومانی سیل در شهرستان میاندورود ابراز کرد: خسارت سیل اخیر در شهرستان ۵ برابر کل بودجه سالیانه میاندورود است.
غلامیان در ادامه تاکید کرد: روند بازسازی در نواحی خسارت دیده خصوصا تاسیسات زیر بنایی و سر دهنه های رود خانه ها را بلا فاصله آغاز میکنیم.

گلچوب مدیر معین ستاد بازسازی خسارات سیل اخیر شهرستان میاندورود در  این جلسه  عنوان کرد:باران اخیر رحمت الهی بود که پس از خشکسالی چند ساله موجب تامین منابع آبی استان شده است.ولی از طرفی موجب زحمت و ناراحتی و خسارت چند وجهی به شهروندان مازندرانی شده است، که در پی جبران آن هستیم.
گلچوب در ادامه با بیان اینکه در اکثر موارد علل خسارت سیل عوامل انسانی داشته است،تصریح کرد:اگر در مسیر سیل عواملی مثل تجاوز به حریم رودخانه و انهار و یا ایجاد عوامل و پلهای نامناسب بر کانالها و زهکشها و انهار و بعضی از رودخانه ها نبود ،خسارت ناشی از سیل به این گستردگی اتفاق نمی افتاد.
مدیر معین ستاد بازسازی استانداری در شهرستان میاندورود ر ادامه اظهار داشت:با سرعت مناسب به بازسازی و جبران خسارتها ادامه میدهیم و جهت پیشگیری از اتفاق مجدد،لایروبی و رفع موانع در انهارو زهکشها در دستور کار قرار دارد.
در زمینه نهاده های دامی محدودیت نداریم وسعی داریم اعتبارات لازم برای جبران خسارت بخش کشاورزی تامین و در کوتاه ترین زمان به کشاورزها انتقال داده خواهد شد.

هاشمی دادستان شهرستان میاندورود در این جلسه  عنوان کرد:از حقوق مردم کوتاه نخواهیم امد و به شدت ک با اولویت پیگیر رفع تجاوز و موانع در حریم رودخانه ها و انهار هستیم تا در بارندگی های آینده دچار خسارت نشویم

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها