امروز : 9 فروردین 1403

معاون سیاسی فرماندار محمودآباد:

زمینه های حضور اجتماعی جوانان در جامعه فراهم گردد.

کد خبر : 81441 22 فروردین 1398
پ

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد با اشاره به اینکه جوانان سرمایه‌های اصلی کشور محسوب می‌شوند و نیازمند فضایی مناسب برای پاسخگویی به نیازهای هیجانی خود هستند اظهار کرد: باید با اعتماد به نسل جدید زمینه‌های مشارکت اجتماعی آن‌ها فراهم گردد. ‎

 

معاون سیاسی فرماندار محمودآباد:

زمینه های حضور اجتماعی جوانان در جامعه فراهم گردد.

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد با اشاره به اینکه جوانان سرمایه‌های اصلی کشور محسوب می‌شوند و نیازمند فضایی مناسب برای پاسخگویی به نیازهای هیجانی خود هستند اظهار کرد:  باید با اعتماد به نسل جدید زمینه‌های مشارکت اجتماعی آن‌ها فراهم گردد.

 

احمد محمدی معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد  صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با اشاره به اهمیت توجه به قشر جوان جامعه گفت: باید مخاطب  برنامه های مدیران جوانان باشند و با کمک همه نهاد ها و ادارات مشکلات جوانان شناخته و برای رفع آن اقدام لازم شود.

 

ایشان بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندیهای جوانان در قالب سازمان های مردم نهاد را بهترین فرصت برای حضور و مشارکت اجتماعی جوانا دانست و گفت: باید از ظرفیت ها و جهت دهی این پتانسیل جهت کاهش آسیب ها و معظلات اجتماعی بهره برد که این نیاز به همراهی کلیه دستگاههای دولتی را دارد.

معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد تصریح کرد : حضور جوانان در عرصه های اجتماعی مهم است و باید بستر این امر را مهیا کنیم و به جوانان امیدواری دهیم که کشور مقاطع سخت تر از امروز را پشت سر گذاشته و مهمترین راهکار عبور از سختی ها، امید به آینده است.

در ادامه این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد یادآور شد: سطح توقع جوانان امروز بسیار بالا رفته از این سو خود را با موفق ترین فرد مقایسه می کنند و می خواهند بدون هیچ تلاش و زحمتی به خواسته های خود برسند و داشته هایشان قابل قبول آن ها نیست.

مسعود یوسفی خاطر نشان کرد: در بحث ورزش به جای اینکه به قهرمانی فکر کنیم روی ورزش های همگانی باید تمرکز و جوانان را از این راه جذب ورزش کرد.

 

محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد نیز طی سخنانی در این جلسه گفت: برابر مصوبه شورای عالی جوانان کشور همه ساله هفته مصادف با ولادت جوان رعنای کربلا حضرت علی اکبر (ع) به عنوان هفته جوان نامگذاری شده است و هفته جوان صرفا متعلق به اداره ورزش و جوانان نیست و باید همه ظرفیت ها برای پاسداشت این روز بسیج شود.

وی گفت: در هفته جوان باید شور و نشاط جوانی به عنوان مهمترین مولفه این قشر به جامعه تزریق شود و انتظار میرود با مشارکت کلیه ادارات شهرستان شاهد اجرای برنامه های جدید و خلاقانه و جوان پسند را در شهرستان شاهد باشیم.

مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد با اشاره به تاکید اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران مبنی بر لزوم همکاری تمامی دستگاهها در حل بحران ناشی از سیل در سایر استانهای کشور از تغیر ساختار اجرایی و رویکرد برنامه های هفته جوان با موضوع حمایت و کمک به ساکنان در مناطق سیل زده خبر داد و افزود: امسال نزدیک به 20 برنامه در هفته جوان در شهرستان محمودآباد از جمله  اجرای جشنواره نشاط و امید، تجلیل از جوانان فعال اجتماعی و فرهنگی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در ساحل ، برگزاری جشن گلریزان در زورحانه ورزش های باستانی ، دیدار با خانواده های شهدای جوان، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایشگاه دستاوردهای هنری جوانان ، برگزاری کنسرت هنرجویان جوان موسیقی سنتی و بومی ، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده استان ، اجرای تور گردشگری جوان و برپایی نمایشگاه آسیب های اجتماعی و جشنواره های فرهنگی و ورزشی و چند برنامه دیگر به مناسبت ولادت حصرت علی اکبر و هفته جوان  برگزار خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری