امروز : 10 فروردین 1403

حضور حماسی مردم ولایتمدار محمودآباد در راهپیمایی حمایت از سپاه

کد خبر : 81446 23 فروردین 1398
پ

مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان محمودآباد همگام با سایر هموطنانمان بعد از مراسم نماز جمعه امروز با پوشیدن لباس سبز سپاه همگام با پاسداران حاضر در نماز به حمایت از سپاه پاسداران انقلاب پرداخته و در مراسم باشکوه راهپیمایی حمایت از این عزیزان از مصلی محمودآباد تا آستانه امامزاده قاسم(ع) شرکت کردند. ‎

حضور حماسی مردم غیور محمودآباد در راهپیمایی حمایت از سپاه

مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان محمودآباد همگام با سایر هموطنانمان بعد از مراسم نماز جمعه امروز با پوشیدن لباس سبز سپاه همگام با پاسداران حاضر در نماز به حمایت از سپاه پاسداران انقلاب پرداخته و در مراسم باشکوه راهپیمایی حمایت از این عزیزان از مصلی محمودآباد تا آستانه امامزاده قاسم(ع) شرکت کردند.

همچنین حجت‌الاسلام سید داود موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد طی سخنانی اظهار کرد:حاکمان بدکردار دولت تروریستی و تروریست‌پرور آمریکا با وقاحت و بی شرمی تمام عیار حلقه خصومت و دشمنی را بر علیه ملت ایران با قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی به اوج خود رسانده است.

وی با اشاره به علت این عمل آمریکا، افزود: آمریکایی‌ها به دلیل شکست‌های متعدد در منطقه،عمق راهبردی تفکری خود را از دست داده‌اند و اقدام به تصمیم جنون آمیزی گرفته‌اند تصمیمی که شهوت اول بودن در دنیا،ترامپ را به اقدامات جنون آمیز کشانده است.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: ملت ایران و همه ملت‌های آزاده جهان می‌دانند که سبزپوشان سپاه از بدو پیدایش تاکنون همواره در مقابل تروریست‌ها با چهره‌های مختلف ایستاد و در این مسیر هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده است و بدین خاطر آمریکایی‌ها باید عصبانی باشند و در عصبانیت جنون آمیز خود چهره پلید و شیطانی خود را برملا سازند.

این مسؤول درباره علت این رفتارهای آمریکا درقبال سپاه، بیان کرد: تیر سهمگین و زهرآلودی که سپاه در منطقه غرب آسیا به قلب آمریکا و صهیونیست‌ها زده نه در این مقطع و نه در مقاطع آینده ترمیم نخواهد شد و آنها می‌دانند با تدابیر داهیانه سبزپوشان سپاه امروز آنها خواب آرامی در منطقه و حتی اقصی نقاط جهان ندارند و در قبال این سرشکستگی‌ها باید اقدامی داشته باشند و بدترین تصمیم را گرفته‌اند.

موسوی با اشاره به مقابله به مثل ایران در این موضوع بیان کرد: تروریست قلمداد شدن ارتش آمریکا در غرب آسیا باید خوف و هراس را به نیروهای آنها در پایگاه‌ها مضاعف کند و عداوت بر علیه جریان پاکی که جزء سابقه ممتاز در مبارزه با تباهی و پلشتی و مقابله با تروریست ندارد از هیات حاکمه تبهکار آمریکا و اسرائیل و بعضی از اذناب آنها انتظار بعیدی نیست.

وی اضافه کرد: سپاهی که تروریست‌ها را ریشه‌کن کرده و داخل کشور و منطقه را از شر دست پرورده‌های آمریکا نجات داده و امروز هم با قامت رسا در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و دست پروردگان آنها ایستاده و آمریکایی‎ها بازی خطرناکی را شروع کرده و بدانند بازنده این میدان آنها هستند.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: دولت آمریکا با این اقدام دست سپاه را برای مقابله به مثل و استفاده از اختیارات خود بازگذاشته و خدا کند که این یک بلوف سیاسی برای خوشایند صهیونیست‎ها باشد در غیر این صورت ضرب شستی خواهند خورد که جزء ننگ و سرشکستگی و نفرت بیشتر درمیان مردم منطقه و حتی مردم کشور خودشان نتیجه دیگری نداشته و میخ نهایی بر تابوت قلدری،لجبازی و سقوط صهیونیست‌ها و کشورهای نوکرماب‌شان زده خواهد شد.

این مسؤول یادآور شد: امروز دنیا می‌داند سپاه معادل اقتدار همه ملت ایران و سپر بلا و حوادث این کشور است و دشمنان این ملت که اوج برادری و همبستگی جانانه را مثل گذشته در اتفاقات سیل چند استان دیده‌اند خواستند شوک روانی بر این شکوه و عظمت وارد کنند ولی خدا خواست عدو سبب خیر شود.

موسوی تاکید کرد: این اقدام هیات حاکمه آمریکا قاعده طراحی‌های آنها را بهم ریخته و همه ملت پشت در پشت هم و دست در دست سپاهیان عزیز،مقتدرتر از گذشته مسیر عزت و اقتدار و ولایتمداری را ادامه داده و به کوری چشم دشمن سپاه همچنان لنگرگاه اعتماد این ملت و مایه دلگرمی و ایستادگی و در قلب آحاد مردم عزیزمان جا خوش کرده است.

وی درباره هفته سربازان گمنام اظهار کرد: حاکمیت‌ها در عرصه حکمرانی نیاز به ساختارهایی دارند که این ساختارها مولفه قدرت و نظام بخش سیاست‌های کشور در ابعاد دفاعی،امنیتی،سیاسی،فرهنگی و اقتصادی هستند و یکی از مولفه‌های کلیدی جامعه اطلاعاتی کشور می‌باشد و جامعه اطلاعاتی در هر حاکمیتی میزان‌الحراره و تب سنج نظام سیاسی می‌باشد.

امام جمعه محمودآباد افزود: در نظام جمهوری اسلامی که فراتر از یک حاکمیت متعارف به دلیل ایدئولوژی حاکم بر دستگاه‌های حاکمیتی در سطح منطقه و جهان عمل می‌کند و قطعا نظام اطلاعاتی و سیستم اطلاعاتی آن باید در هماوردی با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و متخاصم و با دست برتر عمل کند.

این مسؤول تصریح کرد: وزارت اطلاعات تا کنون مقتدر و جامع‌نگر به وظایف خود پرداخته و امنیت امروز کشور مدیون فداکاری‌های خاموش سربازان گمنام این کشور است.

موسوی در پایان گفت:امروزه هرچه که بر عمق نفوذ کشور در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی می‌گذرد نقش بی‌بدیل دستگاه بزرگ اطلاعاتی برجسته می‌شود و باید به این نکته توجه شود که در پس آرامش و امنیت پایدار مقطع فعلی کشور و میدان داری نظام در عرصه‌های مقاومت در منطقه مجموعه‌ای از تدابیر اطلاعاتی و اقدامات شبانه‌روزی فرزندان گمنام این مردم در جریان داشته و دارد و اخلاص و ایثار این نام‌آوران گمنام و مجاهدت خاموش آنها ضامن سلامت اقتدار و امنیت این کشور بزرگ و قدرتمند در ناامنی‌های گسترده منطقه آسیای غربی است.

 

اشتراک گذاری