امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار ویژه شهرستان بابل در نشست خبری گروه صنعتی # پیشرو:

سرمایه گذاران باید بدون دغدغه و در امنیت در حوزه تولید به فعالیت خود ادامه دهند

کد خبر : 81461 24 فروردین 1398
پ

قربانعلی ولی زاده،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در نشست خبری اصحاب_رسانه با مهندس رمضانعلی مختاری مدیر عامل، گروه صنعتی # پیشرو واقع در شهرک صنعتی منصور کنده با اشاره به نامگذاری سال 98 به نام سال رونق تولید گفت: همدلی و مشارکت دولت،صنعت و رسانه در راستای رونق تولید بسیار موثر است... ‎

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل به جهت نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال"رونق تولید" ولی زاده ،فرماندار ویژه این شهرستان به اتفاق زاهد پاشا،معاون برنامه ریزی فرمانداری،حاج اسماعیلی،بخشدار مرکزی بابل و رمضانپور،رئیس انجمن کارفرمایان و کارآفرینان شهرستان در راستای حمایت و دلگرمی تولیدکنندگان همراه با اصحاب رسانه در شرکت تولید کننده قطعات تزئینی خودرو  # گروه صنعتی پیشرو حضور یافته و به بحث پیرامون بهینه سازی وضعیت تولیدات داخلی و رونق عرضه و تقاضای محصولات و تولیدات داخلی به تاسی از فرمایشات رهبری پرداختند.

فرماندارویژه شهرستان بابل در این نشست ابراز داشت :سرمایه گذاران ما در عرصه تولیدات داخلی با توجه به شعار سال در راستای رونق تولید باید بدون دغدغه و در امنیت در حوزه تولید به فعالیت خود ادامه دهند.

قربانعلی #ولی_زاده افزود : در سال رونق تولید باید مدیران دولتی به کمک مدیران بخش خصوصی بیایند تا تولیدکنندگان با امنیت بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: هیچ واحد #تولیدی نباید تعطیل شود و باید خدمات بدهد و خدمات بگیرد.

مهندس_ولی زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل ادامه داد: سیاست ما در شهرستان #حفظ_اشتغال موجود است.

فرماندار بابل در این نشست بیان داشت:مسئولیت سنگینی به عنوان بدنه دولت در راستای حمایت از تولید و فراهم نمودن بستر آن داریم.

ایشان افزودند: تلاش ما این است انسجام و هماهنگی بین واحدهای تولیدی، دولت و رسانه به جهت حمایت از #تولید_شهرستان بابل  بااستفاده از ظرفیت رسانه به جهت کمک به رونق تولید داشته باشیم.

وی ابراز داشت:اجرای برخی کارها بر حسب سیاستگذاری دولت است اما برخی در حوزه قانونی مربوط به استان و شهرستان است که رویکرد ما حمایت همه جانبه  از تولید در حیطه وظایف شهرستانی است.

فرماندار بابل اظهار داشت:افزایش ۳۶ درصدی حقوق و دستمزد کارگران باید با توافق سه جانبه دولت، نماینده واحدهای تولیدی و نماینده کارگران به تصویب رسیده و اجرائی گردد.

این دستمزد شاید برای کارگران راضی کننده نباشد ولی این امر با توجه به وضعیت کنونی موجود تولیدکنندگان، برای کارفرمایان هم موانع و مشکلاتی به همراه خواهد داشت.

فرماندار بابل در ادامه گفت:سیاست ما در شهرستان، #حفظ_اشتغال موجود است و تلاش ما این است واحدهای غیرفعال را فعال کنیم.

ولی زاده افزود: واگذاری واحدهای#تحت_تملک بانک ها یکی از دغدغه های ما در شهرستان است. ما در شهرستان ۲۹ کارگاه تحت طرح تملک بانک ها داریم.در سال گذشته ۶ واحد تولیدی تحت تملک بانک را به سرمایه گذار واگذار کردیم.

وی در پایان تاکید کرد:ترغیب سرمایه گذاران و حفظ آنان در شهرستان بابل برای ما بسیار اهمیت دارد لذا باید #امنیت_سرمایه گذاران را در این شهرستان تامین کنیم.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها