امروز : 29 فروردین 1403

فرماندار محمودآباد خبر داد :

راه اندازی پویش مردمی کمک به سیل زدگان در محمودآباد

کد خبر : 81467 24 فروردین 1398
پ

فرماندار محمودآباد مطرح کرد : در راستای کمک به آسیب دیدگان از سیل و جبران خسارت های وارده پویش مردمی همراه شو عزیز در محمودآباد اجرا خواهد شد. ‎

فرماندار محمودآباد خبر داد :

راه اندازی پویش مردمی کمک به سیل زدگان در محمودآباد

فرماندار محمودآباد مطرح کرد : در راستای کمک به آسیب دیدگان از سیل و جبران خسارت های وارده پویش مردمی همراه شو عزیز در محمودآباد اجرا خواهد شد.

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد صبح امروز شنبه 24 فروردین در جلسه ستاد کمک به سیل زدگان که با حضور مدیران ادارات و با مشارکت سازمانهای مردم نهاد در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به حجم زیاد خسارت وارده سیل در استان مازندران گفت: متاسفانه سیل در استان بیش از 1300 میلیارد به تاسیسات زیربنایی و خانه های مردم خسارت وارد کرد که نیاز است در بازسازی مناطق آسیب دیده همه اقشار جامعه مشارکت نمایند.

وی با تاکید بر اهمیت یکپارچه سازی و تجمیع کمک ها و اقلام جمع آوری شده ، خواستار پرهیز از اعزام کمک ها به مناطق سیل زده بصورت انفرادی و در قالب هیات ها و تشکل های  بخش های خصوصی شد و افزود: با توجه به شرایط نا مناسب مناطق گرفتار در سیل انتظار میرود مردم به نهاد های حمایتی متولی در این بخش از جمله هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) اعتماد داشته باشند و از موازی کاری با این دستگاهها پرهیز نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد همچنین از کمک 30 میلیارد ریالی شهروندان فهیم شهرستان محمودآباد به مردم سیل زده خبر داد و گفت: مهمترین زمان برای کمک رسانی به مناطق سیل زده بعد از فروکش شدن سیل می باشد و این مهم نیاز به همت و مشارکت کلیه آحاد جامعه را دارد.

یوسف پور تصریح کرد : طرح پویش مردمی همراه شو عزیز با تاکید کمک به تامین خسارت مردم سیل زده استان مازندران همزمان با سالروز ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان از روز شنبه 31 فروردین به مدت 3 روز با استقرار چندین پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در شهرهای محمودآباد و سرخ رود و روستاهای بخش مرکزی و سرخ رود از طریق دهیاران و شوراهای اسلامی آغاز خواهد شد و با توجه به حجم سنگین خسارت های وارده در شهرهای استان و سایر استان های کشور انتظار میرود کلیه ظرفیت های اداری و مردمی برای جمع آوری کمک ها بسیج شده تا بتوانیم گوشه ای از آلام و درد مردم گرفتار در سیل را کاهش دهیم.

 

 

 

اشتراک گذاری