امروز : 1 اردیبهشت 1403

هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر در پیامی با محکوم کردن اقدام خصمانه و غیر قانونی دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران، فرا رسیدن سوم و چهارم شعبان سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

کد خبر : 81508 20 فروردین 1398
پ

پیام تبریک فرماندار شهرستان بهشهر به مناسبتفرا رسیدن سوم و چهارم شعبان سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.متن پیام به شرح ذیل میباشد: ‎

باسمه تعالی

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلام است و روز جانباز تجلی راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خودگذشتگی جانبازان عزیز است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری و فداکاری خواندند.

پاسداران و جانبازان عزیز ایران اسلامی نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند و همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن توانسته اند به درستی مدافع مردم و میهن اسلامی مان باشند.

اینجانب فرا رسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به مردم شریف شهرستان بهشهر و همچنین غیور مردان جانباز و ایثارگر و پاسدار همیشه پیروز و خانواده معظم شهدا، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

هادی خنجری
فرماندار شهرستان بهشهر

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها