امروز : 10 فروردین 1403

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان در تاریخ 24/1/98 با اعضای محترم مجمع خیرین استان دیدار داشت.

کد خبر : 81551 24 فروردین 1398
پ

مدیرکل امور بانوان و خانواده هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ظرفیت موجود در مدارس جهت ترویج ورزش و ایجاد روحیه شادابی و نشاط اعلام کرد و بیان داشت به صورت پایلوت در 100 مدرسه در شهرستان قائم شهر این طرح اجرایی خواهد شد. ‎

مدیرکل امور بانوان و خانواده هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ظرفیت موجود در مدارس جهت ترویج ورزش و ایجاد روحیه شادابی و نشاط اعلام کرد و بیان داشت به صورت پایلوت در 100 مدرسه در شهرستان قائم شهر این طرح اجرایی خواهد شد.

قاسمی طوسی در این نشست با بیان اینکه سلامت جسم و سلامت روان دو موضوع مهم است افزود نشاط اجتماعی که مورد تأکید استاندار محترم است باید گستره ی آن در بین مردم رواج یابد. ایشان افزود: ورزش همگانی که از شرح وظایف ورزش و جوانان است باید عمومیت پیدا کند و فقس منوط به همایش های سمبلیک نباشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده با اشاره به اینکه سلامت کارکنان دستگاه های اجرایی امری مهم است بیان داشت: از ظرفیت دستگاههای اجرایی مرتبط با تخصیص اعتبارات و امکانات بخش های مختلف در راستای اهداف سلامت باید بهره گرفت.

ایشان افزود: سبک غذایی و رفتاری زندگی ما باید بر اساس پیشگیری بهتر از درمان تغییر یابد.

در این نشست دکتر زمانی با بیان اینکه در حوزه تغذیه و ورزش آگاهی بخشی باید صورت پذیرد افزود: مشکلات حوزه سلامت زنان از نظر بیماری های شایع را به تفکیک شهرستان ها از طرف معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ارائه شود تا بتوان راهکاری مناسب را ارئه نمود.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها