امروز : 10 فروردین 1403

جلسه کمیته بانوان فرمانداری میانمدورود برگزار شد

غلامیان :بانوان ایران زمین در زمان جنگ در خیلی مواقع پیشتاز بودند

کد خبر : 81578 27 فروردین 1398
پ

فرماندار میاندورود در جلسه کمیته بانوان فرمانداری میاندورود عنوان کرد:نیمی از جمعیت کشورمان را زنان تشکیل داده اند و همین زنان در زمان جنگ در امداد رسانی و خیلی از مسائل پیشگام بوده اند ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میاندورود جلسه کمیته بانوان فرمانداری میاندورود به ریاست غلامیان فرماندار میاندورود و حضور خداپناه مسئول کمیته بانوان فرمانداری میاندورود و بانوان مسئول در ادارات میاندورود در فرمانداری میاندکرود برگزار شد.
فرماندار میاندورود در نشست با بانوان مسئول در ادارات این شهرستان گفت: نیمی از جامعه را زنان و بانوان تشکیل می دهند که درزمان جنگ و ایام سازندگی این قشر بزرگ پیشگام بودند و اکنون نیز در بیشتر زمینه هاو عرصه های ملی و بین المللی حضوری پررنگ دارند که جای قدردانی دارد.
علی غلامیان افزود: امروز غرب نگاهی مادی غیرانسانی به زنان دارد اما جامعه اسلامی نگاهی الهی و ارزشمند به زنان داردکه در این راستا بانوان ما در تربیت نسل آینده وظیفه سنگینی دارند.
وی گفت:امسال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شد که برای تحقق این امر هم مردم و هم تولیدکنندگان نقش بسیار مهم وتاثیرگذاری دارند.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری میاندورود در این نشست گفت:زنان ما نقش مهمی در زمینه رشد و توسعه جامعه در زمینه های مختلف دارند که انتظار داریم از ظرفیت و پتانسیل این قشر به درستی استفاده شود.
خداپناه افزود: با تعامل بیشتر میان بانوان، باید مشکلات به موقع شناسایی و ساختارها درست تشکیل شود.
وی ادامه داد: برخی از بانوان روستا قادر به قالیبافی هستند اما به دلیل مشکلات مالی نتوانستند بیمه شوند که انتظار داریم بیمه این بانوان نیز جدی گرفته شود.
خداپناه گفت: زنان شهرستان به ویژه در روستاها دارای توانمندی زیادی درحوزه صنایع دستی و آشپزی هستند که
مکانی برای عرضه وفروش محصولات وجود ندارد که برقراری نمایشگاه دائمی را در این زمینه می طلبد.
وی ادامه داد: یکی از دل نگرانی ها درشهرستان ازدواج زودهنگام در مناطق آسیب پذیر است که باید با آموزش درست، مشکلات حل شود.
در این نشست برتشکیل کارگروه های مختلف آموزشی، هنری ،فرهنگی،اشتغال،تقویت سمن ها، رفع مشکلات بخش کشاورزی و همچنین تشکیل بانک اطلاعات درزمینه توانمندی بانوان تاکید شد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها