امروز : 31 فروردین 1403

روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر:

متن تبریک اسماعیل حسن زاده بمناسبت هفته‌ی سربازان گمنام امام زمان(عج):

کد خبر : 81601 28 فروردین 1398
پ

اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر بمناسبت هفته‌ی سربازان گمنام امام زمان(عج) پیام تبریکی صادر کرد در این پیام آمده است: کشور عزیزمان ایران با توجه به اینکه در حساس ترین منطقه ی جهان قرار گرفته ... ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، اسماعیل حسن زاده بمناسبت هفته‌ی سربازان گمنام امام زمان(عج) پیام تبریکی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

کشور عزیزمان ایران با توجه به اینکه در حساس ترین منطقه ی جهان قرار گرفته از امنیتی پایدار برخوردار است که آن را مرهون مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) می داند.

قطعا این مردان بی ادعا مورد عنایت ویژه ی قطب عالم امکان حضرت حجت بن الحسن (عج) قرار دارند که می توانند در برابر توطئه های سرویس های جاسوسی مقاومت کنند.

مولفه های اصلی امنیت ملی در کشور، ایمان به خدا، رهبری حکیمانه و مقتدرانه ی مقام معظم رهبری، حضور پرشور مردم و نیروهای نظامی، انتظامی و مجاهدت های سربازان گمنام و شهدای مدافع حرم و وطن می باشد.

در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) پیرامون مبارزه و مقابله با جنگ اقتصادی، نیروهای وزارت اطلاعات با عظم جهادی و انقلابی در تحقق امنیت اقتصادی و مبارزه کامل با مفسدان در تلاش هستند تا در روند رسیدگی سریع، عادلانه و متقن به مفاسد اقتصادی نقش ویژه خود را ارتقاء بخشند.

بی‌تردید، تلاش‌های گسترده فرزندان ملت شریف ایران در وزارت اطلاعات به مقابله با مفاسد و دستیابی به پیروزی در جنگ نظامی و اقتصادی با استکبار جهانی منجر خواهد شد و این نیروهای ارزشی با تمام توان نقش خویش نسبت به تحقق این مهم و حفظ آرامش در میان اقشار مختلف جامعه گام بردارند.

نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان بر عموم شهروندان فهیم بابلسر گرامی باد.

 

اسماعیل حسن زاده

فرماندار شهرستان بابلسر

 

اشتراک گذاری
پیوند ها