امروز : 7 اردیبهشت 1403

در آستانه 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی صورت پذیرفت

دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل با جانباز ارتشی، امیر سرلشکر عبدالجواد کرامتی

کد خبر : 81610 28 فروردین 1398
پ

بمناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ، فرماندار ویژه شهرستان بابل با امیر سرلشکر عبدالجواد کرامتی ، جانباز ارتشی دیدار کرد... ‎

 

 

به گزارش مهدی بادی کناری، مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل بمناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ، فرماندار ویژه این شهرستان به اتفاق  بخشدار مرکزی ،رئیس بنیاد شهید و مسئول بسیج ادارات بابل با امیر سرلشکر عبدالجواد کرامتی ، جانباز ارتشی که در عملیات فتح المبین و در سال 1361 بعنوان فرمانده تانک به درجه رفیع جانبازی نائل آمد، دیدار کردند.

در این دیدار قربانعلی ولی زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: جانبازان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، آبرو، شرف و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و یکی از افتخاارات ما در برنامه های عملکردی دیدار با این عزیزان است و ما در مسیر خدمتگزاری به مردم به دعای خیر آنان نیازمندیم.

وی خطاب به جانباز سرافراز کرامتی گفت: شما سلامتی خویش را که بهترین نعمت است برای پاسداری از وطن ایثار کردید تا مردم ایرات در امنیت و آرامش زندگی کنند و خانواده معزز شما هم در نهایت ایثار در مراقبت و نگهداری شما تلاش می کنند.

وی در ادامه اعلام کرد: دشمنان قسم خورده نظام همچنان با حرکات مذبوحانه ، خوار و ذلیلانه خویش دست از جمهوری اسلامی برنداشته و در تلاشند تا ضربه به این دژ مستحکم وارد آورند.

در پایان از این جانباز سرافراز تجلیل به عمل آمد.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها