امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار شهرستان عباس آباد :

در راستای منویات رهبر انقلاب ، مدیران در حوزه رونق تولید باید نقش آفرینی کنند .

کد خبر : 81614 28 فروردین 1398
پ

فرماندار شهرستان عباس آباد در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت : در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر انقلاب ، مدیران در حوزه رونق تولید باید نقش آفرینی کنند . ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد ، اولین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 98  به ریاست  جواد اصلانی  فرماندار شهرستان عباس آباد و با حضور دادستان عمومی و انقلاب ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، بخشداران ، شهرداران ، روسای ادارات ، نهادها و دستگاههای اجرایی ،  بانک  ها و خبرنگاران در محل این فرمانداری برگزار شد .

فرماندار شهرستان عباس آباد در این جلسه با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و تبریک پیشاپیش ولادت حضرت مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام در سخنانی اظهار داشت : امنیت فقط با ابزارها و سخت افزارها پدیدار نخواهد شد  بلکه با هوشیاری  ،  بیداری و به روز بودن مردان بی ادعایی که جان خود را فدای آرامش و امنیت ایران اسلامی  نموده اند . جا دارد یاد بکنیم از جانفشانی های  سربازان امام زمان عج در  طول 4 دهه از انقلاب  که  امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون تلاشها و زحمات این عزیزان است .

وی بیان داشت :  همانطوریکه در این دهه های انقلاب در کشورهای اطرافمان دیدیم چقدر فشار وارد کردند تا بتوانند امنیت را از بین ببرند وشرایط کشور را مسلط شوند ،  اما با پایمردی سربازان گمنام امام زمان (عج) اوضاع را مدیریت وایران بعنوان جزیره امن در منطقه پر از آشوب توانست امنیت شهروندان را تامین نماید.

اصلانی با اشاره به پیام نوروزی رهبر انقلاب در ابتدای سال 98 در تحقق این شعار در حوزه تولید و اشتغال  تاکید کرد و گفت : مدیران در حوزه سرمایه گزاری بخصوص بانکها باید تسهیل گر باشند . وی افزود: در سرمایه گذاری باید از حالت انحصاری خارج شویم و نباید تولید را به فرد یا گروه خاصی منحصر کنیم .

فرماندار شهرستان عباس آباد بیان داشت : در امر سرمایه گذاری از میان صد راه ممکن اگرراهی غیر ممکن است بدنبال همان یک راه غیر ممکن نروید.

 فرماندار شهرستان عباس آباد در ادامه گفت : بایستی فضا برای ایجاد سرمایه گذاری و رونق تولید بقدری باز و آزاد باشد که سرمایه گذاران با اشتیاق خاطر در این حوزه ورود کنند .

رئیس شورای اداری شهرستان عباس آباد با اشاره به اقدام  نابخردانه رئیس جمهور دیوانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اظهار داشت : راهپیمایی عظیم و با شکوه ضد آمریکایی مردم عزیز ایران در حمایت از سپاه مقتدر و توانمند ایران اسلامی ، اوج  وحدت و اتحاد ملی مردم عزیز ایران را به جهانیان بویژه بدکاران و بدخواهان به انقلاب اسلامی نشان داد .

جواد اصلانی به وقایع سیاسی سال 97 اشاره کرد وگفت : تحریمهای ظالمانه آمریکا وشخص ترامپ از اردیبهشت 97 با خروج از برجام آغاز وجنگ اقتصادی وروانی را برعلیه جمهوری اسلامی مجددا شروع کرد.

وی تحریمهای آبان ماه را نیز خاطرنشان کرد وادامه این روند را بر اقدامات عمرامی وخدمات رسانی به مردم بی تاثر عنوان کرد.

فرماندار شهرستان عباس آباد انتخاب رئیس جمهور آمریکا وترامپ را بر مسند قدرت راهبردی اشتباه وانتخابی غیر اصلح برشمردو اقدامات او را در راستای اعمال خشونت وتنش در جهان برشمرد.

وی به معاهدات وکنوانسیونها را برای خدمت به انسانها وبرای برقراری صلح وامنیت اشاره کرد  وخارج شدن از این توافقات را بیشتر سیاستهای ضدحقوق بشر وضد صلح عنوان کرد.

فرماندار شهرستان عباس آباد در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از زحمات  و تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر تصریح کرد : در نوروز 98 حدود  2میلیون و 450 هزار نفر  مسافر در این شهرستان حضور و اقامت داشتند که این حضوربی حادثه وامنیت کامل را  حاصل مدیریت خوب همه مدیران ، واجراء درست مصوبات وهماهنگی برشمرد ونتیجه همکاری روسای ستادها  و مسئولین کمیته های فرعی ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان می باشد .

وی با اشاره به نزدیک شدن فصل گرما و ایام شنا و لزوم برنامه ریزی مناسب در حوزه سواحل تاکید کرد و بیان داشت  : شهرداران با همکاری ادارات ذی ربط در ساماندهی و برنامه ریزی سواحل حوزه های استحفاظی اقدامات لازم را برابر مصوبات ستاد ساماندهی سواحل استان و شهرستان معمول نمایند .  

فرماندار شهرستان عباس آباد ضمن تاکید به اعضای کارگروه تنظیم بازار مبنی بر  بازرسی و نظارت مستمر از واحد های صنفی در سطح شهرستان  ، خواستار تشدید نظارت ،  پایش قیمت ها  در  بازار و برخورد با هرگونه تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی ، احتکار،کم فروشی ، امتناع از فروش وعدم درج قیمت در بازار گردید  و این کار را با ورود دادستان عمومی و انقلاب شهرسان  جدی تر وقویتر از گذشته دانست.

در این مراسم با اهداء لوح سپاس و هدایایی از "احمد محمدی و نغمه بیرقیان "  قهرمانان  مسابقات جهانی تکواندو و  ساواته (بوکس فرانسوی )  تقدیر شد .

در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای مدیران سابق و گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده فقید انتظامی شهرستان سرهنگ حامد ابراهیمی : سرهنگ حسین عبدی ، علی مقدم و سید امیر میر معصومی به ترتیب بعنوان فرمانده جدید انتظامی ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان عباس آباد معارفه شدند .

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس