امروز : 9 فروردین 1403

برگزاری ملاقات عمومی استاندار مازندران با هدف کاهش مشکلات سیل‌زدگان در فرمانداری شهرستان سیمرغ

کد خبر : 81616 27 فروردین 1398
پ

ملاقات عمومی استاندار مازندران با هدف کاهش مشکلات سیل‌زدگان در فرمانداری شهرستان سیمرغ برگزار شد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ ، ملاقات عمومی استاندار مازندران با هدف کاهش مشکلات سیل‌زدگان در فرمانداری شهرستان سیمرغ برگزار شد.
معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان هم در این ملاقات عمومی حضور داشته و پاسخگوی مردم سیل‌زده سیمرغ بودند.
احمد حسین‌زادگان در حاشیه این برنامه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی اقدامات خوبی را بعد از مرحله اول سیل انجام دادند و امروز هم ملاقات عمومی را به شهرستان سیمرغ هدایت کردیم تا ارتباط مستقیم و رودررو با مردم داشته باشیم.
وی افزود: در حوزه شهرستان سیمرغ تقریباً مردم کمک‌های بلاعوض اولیه را دریافت کرده و برای تسهیلات معرفی‌شده‌اند.
استاندار مازندران با اشاره به ابلاغ اعتبارات مصوب دولت در حوزه کشاورزی طی روزهای گذشته، تصریح کرد: با محوریت بخشداران در قالب کمیته‌های تخصصی گزارش‌ها تهیه و خسارت‌های بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: کارهای زیادی در سیمرغ داریم که در بخش اول احداث خانه‌های تخریبی افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افرادی که بضاعت مالی مناسبی ندارند، است که با پیگیری فرماندار و حمایت‌های امام‌جمعه شهرستان همچنین کمک‌های دستگاه‌های اجرایی و مردم به سرانجام برحسین‌زادگان با اعلام اینکه پیش‌بینی احداث منازل تخریب‌شده در سیل قبل از شهریورماه سال جاری است، عنوان کرد: در حوزه تعمیر منازل مردم با رقم‌های بلاعوض پرداخت‌شده شروع به کارکرده و در حال کار هستند.
وی افزود: برخی مراجعه‌کنندگان امروز در حوزه لوازم منزل دچار مشکل هستند که با کمک مردم و تسهیلاتی که ما پیش‌بینی کرده‌ایم این مشکلات حل شود.
استاندار مازندران با تأکید بر اینکه اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده اما مشکلات مردم همچنان باقی است، تصریح کرد: با پیگیری و تلاش‌های مردم، شوراهای شهر و روستا، فرمانداری، دستگاه‌های اجرایی و سپاه و بسیج در بحث بازسازی ورود پیدا می‌کنند.
یکی از حواشی دیدار امروز حضور جهان‌پهلوان امام‌علی حبیبی در دیدار امروز استاندار مازندران با مردم بود.
امام‌علی حبیبی علت حضور خود در این برنامه این‌گونه توضیح داد: در زلزله بوئین‌زهرا به همراه تختی با تشکیل تیم خیرین به آنجا رفتیم تا کمک کنیم و علت حضور امروز من در اینجا هم حضور خیرین برای بازسازی سیمرغ است.
وی ادامه داد: ورزشکاران همیشه خود را در کنار مردم می‌بینند و ما باید به آنان کمک کنیم.

اشتراک گذاری
پیوند ها