امروز : 9 فروردین 1403

گزارش تصویری

ساماندهی سواحل فریدونکنار در اولویت کاری مدیران

کد خبر : 81645 29 فروردین 1398
پ

با دستور استاندار مازندران ساماندهی سواحل فریدونکنار در اولویت کاری مدیران قرار گرفت. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، نشست کمیته ساماندهی سواحل در راستای تعیین خط ممیزی پیاده راه سبز ساحلی فریدونکنار با حضور مجید حسین‌زادگان استاندار مازندران، ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس، حجت‌الاسلام جلالی امام جمعه فریدونکنار، محمدمهدی نصیری فرماندار و جمعی از مسئولان و مدیران کل استان در فرمانداری فریدونکنار برگزار شد.

مجید حسین‌زادگان استاندار مازندران با اشاره به نتایج و مصوبات این نشست اظهار کرد: در این نشست مقرر شد که شهرداری فریدونکنار درخواستی برای اجرای طرح تفریحی توریستی ارائه کند و در  کارگروه زیربنایی مصوب شده و امیدواریم در مدت ۱۵ روز این طرح به تصویب شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان برسد تا این ساحل برای مردم و گردشگران مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: قرار است مدیریت سواحل فریدونکنار به شهرداری داده شود ولی مالکیت همچنان در اختیار راه و شهرسازی باقی می‌ماند، بنابراین می‌طلبد دستگاه‌های متولی و مرتبط همکاری لازم را با شهرداری فریدونکنار برای ساماندهی و کاربری سواحل انجام دهند.

استاندار مازندران با تاکید بر این که ساماندهی سواحل فریدونکنار می تواند الگوی خوبی برای ساماندهی دیگر سواحل استان شود، افزود: حرکت به سمت صنعت گردشگری دریایی و عبور از گردشگری سنتی نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است و هیچ دستگاهی نباید از زیر این مسئولیت شانه خالی کند.

محمدمهدی نصیری کناری فرماندار فریدونکنار نیز در این نشست، اظهار کرد: در بندر فریدونکنار کارهای خوبی انجام شده و گره‌های چند ساله یکی پس از دیگری در حال برطرف شدن است.

نصیری با بیان اینکه فریدونکنار تنها شهرستان سه استان شمالی است که نقشه کاداستر ساحلی آن تهیه شده است، اظهار کرد: تنها شهرستانی هستیم که خط ممیزی پیاده راه سبز ساحلی ناحیه سکونتگاهی و ساحل را تهیه کرده‌ایم و امیدواریم پس از همپوشانی با نقشه کاداستر، به یک سند تبدیل شود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
نظر سنجی

آیا از محتوی سایت فرمانداری فریدونکنار راضی می باشید؟

بلی
خیر
پیوند ها