امروز : 30 فروردین 1403

با ریاست فرماندار نکا

شورای اداری شهرستان نکا برگزار شد

کد خبر : 81650 29 فروردین 1398
پ

فرماندار نکا: ما در همین سیل اخیر سعی کردیم روی پای خود بایستیم و هر چه در توان ما بود دریغ نکردیم ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری نکا، اولین جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست آقای توحیدی مقدم فرماندار، اعضای شورای تامین، روسای ادارات و نهادهای شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید .

در این جلسه گزارش مختصری از اهم اقدامات دولت در سال 97 ارائه و اولویت های کاری ادارات و دستگاه های اجرایی در سال 98 توسط مدیران و مسئولین مطرح شد و از سوی فرماندار مورد تاکید قرار گرفت .

توحیدی مقدم فرماندار نکا، ضمن خیر مقدم به اعضاء شورای اداری همه مسئولین را به اتحاد و همدلی دعوت کرد وی هدف از این جلسه را بیان مشکلات و موانع ادارات شهرستان در جهت تلاش برای رفع این مشکلات وهمچنین توسعه شهرستان دانستند. وی با اشاره به سیل اخیر با تقدیر و تشکر از حضور پر رنگ روسای ادارات در مدیریت بحران شهرستان بیان داشت باید پدافندی عمل کنیم تا بحران کمتری شاهد باشیم.

توحیدی مقدم با اشاره بر اینکه باید ظرفیت هایمان را به رخ جهانیان بکشیم بیان داشت با وجود همه تحریم ها سربلند بودیم .

نماینده عالی دولت اظهار داشت: ما در همین سیل اخیر سعی کردیم روی پای خود بایستیم و هر چه در توان ما بود دریغ نکردیم.

وی ضمن تاکید بر داشتن نظم و انضباط در ادارات یادآور شد: مدیران باید بودجه های مختص به اداره متبوع را از طریق ادارات کل پیگیری کرده و دریافت کنند.

فرماندار نکا با توجه دعوت به تعصب سازمانی بیان داشت: باید مدیریت جهادی باشد تا خروجی بهتری داشته باشیم.


در پایان روسای ادارات بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی گزارشی از عملکرد دستگاه متبوع در حوزه خدمات رسانی درسیل اخیر را ارائه نمودند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس