امروز : 10 فروردین 1403

در نخستین نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، تصویب شد:

27 مصوبه برای مراسم بزرگداشت 27 اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی

کد خبر : 81698 31 فروردین 1398
پ

نخستین جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان مازندران بمنظور برنامه ریزی در راستای برگزاری شایسته مراسم بزرگداشت 27 اردیبهشت، روز روابط عمومی و ارتباطات با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد. ‎ ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، در نخستین نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، بحث و بررسی های لازم در خصوص ابعاد و برنامه های مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی صورت گرفت و پس از ارایه پیشنهادها، 27 مصوبه برای برگزاری هرچه باشکوهتر 27 اردیبهشت ماه به تصویب رسید.

حسین حسن نژاد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در این جلسه بر نقش غیر قابل انکار روابط عمومی ها، در تعالی سازمان و تسهیل جریان خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و یاد آور شد: گرامی داشت روز روابط عمومی در واقع ارج نهادن به همه فعالیت های سازمان بویژه جریان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است.

وی با بیان این که روابط عمومی ها در بحران سیل اخیر به ضرورت فعالیت خود بویژه آگاهی رسانی بموقع، اطلاع رسانی اقدامات و التیام آلام سیل زدگان صحه گذاشتند، افزود: این شورا باید با هدف گذاری واقع بینانه و نوآوری و خلاقیت به تقویت جایگاه تخصصی و به کارگیری ظرفیت های مختلف برای ارتقا برنامه های هدف اقدام نماید. 

عباس مهدوی، مدیر کل روابط عمومی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز در آغاز این این جلسه ضمن ارایه گزارشی از جزییات برنامه های مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی، از عزم اعضای این شورا برای برگزاری یک برنامه فاخر و در خور شان روابط عمومی ها بمناسبت 27 اردیبهشت ماه خبر داد.

در این جلسه؛ اعضا نیز هر یک به ارایه پیشنهادها و نقطه نظرات خود در این راستا پرداختند.

گفتنی است؛ با توجه به اهمیت و نقش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی و پاسخگو کردن دستگاه‌ها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی‌ها و ضرورت ارتقاء وضعیت کیفی واحدهای روابط عمومی و لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت‌های روابط عمومی سازمان‌ها، ادارات، نهادها و شرکت‌ها در هر استان، شورای هماهنگی روابط عمومی‌ دستگاههای اجرایی استان به استناد ماده 5 تصویب نامه‌ هیئت محترم وزیران به شماره 65354 مصوب مورخ 1386/4/27 تشکیل می‌شود.

اعضاء هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با رای مجمع عمومی بمدت دو سال انتخاب می شوند. استاندار؛ رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و مدیر کل روابط عمومی استانداری، دبیر این شوراست.

دانش‌ افزایی مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های سطح استان، تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست‌ها،‌ برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت در سطح‌ ملی، استانی و بین‌المللی، افزایش کارآمدی روابط عمومی‌های سازمان‌های دولتی در جهت تحکیم ارتباط میان دولت و مردم و نیز کمک به تحقق اهداف توسعه ملی، ‌ارتقاء جایگاه روابط عمومی در سازمان، شناسایی نیروهای کارآمد جهت پذیرش مسئولیت روابط عمومی در استان، تدوین چارچوب روش‌های مناسب و هماهنگ اطلاع‌رسانی، نظر سنجی، ارتباطات مردمی و تبلیغات با تأکید بر شیوه‌های نوین اهداف فعالیت و از جمله وظایف شورای هماهنگی روابط عمومی های استان است.

 

 

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس