امروز : 10 فروردین 1403

فرماندار شهرستان عباس آباد در پیامی :

فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام را تبریک گفت

کد خبر : 81701 31 فروردین 1398
پ

فرماندار شهرستان عباس آباد در پیامی فرا رسیدن نیمه شعبان ، سالروز ولادت باسعادت امام عصر (عج) و هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان عج را تبریک گفت ‎

در پیام جواد اصلانی آمده است :

نیمه شعبان عید مبارک و نقطه عطف اعیاد شعبانیه است و پیام آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که روزی با طلوع خود گرمابخش جهان خواهد بود و امید مستضعفان جهان است .

حضرت مهدی (عج) تبلور شجاعت ، موعود مستضعفان و وارث انبیاء و اوصیا ، در زمان ظهورش با قامتی به بلندای ابدیت، گوش ها را با نغمه های افلاک آشنا می کند و رجعت روزهای ارغوانی را بشارت می دهد.

ولادت با سعادت امام عصر عج مصادف است با هفته تقدیر از تلاشها و جانفشانهایی سربازان گمنام امام زمان عج ،آنانی که با اتّکا بر قدرت ایمان ، امنیت ، آسایش و آرامش را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

بی‌تردید سربازان گمنام امام‌زمان عج  طی چهار  دهه گذشته دژ مستحکم و نامرئی نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و همواره در حساس‌ترین دوران، با درایت و هوشمندی، توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه کرده‌اند.

ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت ، حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه) به همه مسلمین جهان ، منتظران ظهور و مردم مومن و انقلابی شهرستان عباس آباد و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه امنیت ، بر خود وظیفه می‌دانم با  قدردانی از مساعی بی‌شائبه و مجاهدانه بهترین فرزندان ملت در وزارت اطلاعات ، این ایام مبارک را که مزین به سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) و به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) می‌باشد را به همه  نیروهای مخلص  تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات  روز افزون  را برای همگان خواستارم.

 

 

اشتراک گذاری
پیوند ها
گالری فیلم و عکس