En امروز : 30 فروردین 1403

پیام تبریک نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مازندران بمناسبت نیمه شعبان و میلاد امام عصر (عج)؛

نیمه شعبان؛ پاسخی برای نیازها و آبی زلال برای جان های تشنه است

کد خبر : 81709 31 فروردین 1398فرهنگی
پ

آیت الله طبرسی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران درپیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت باسعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را تبریک گفتند. ‎

آیت الله طبرسی، نماینده مقام معظم رهبری در استان و احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران درپیامی فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت باسعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را تبریک گفتند.

متن کامل این پیام به شرح است:

نیمه شعبان، مطلع آفتاب درخشان و تابناکِ حضرت ولیعصر امام مهدی (عج) در ضلال و ظلمت گمراهی بشر و تاریخ، عید چشم انتظاران عدالت و منتظران رهایی و نجات و آزادی و پایان استیلای ستمگران و برافراشتن پرچم امید محرومان و مستضعفان، وارثان راستین زمین است.

براستی 15 شعبان المعظم؛ ولادت سراسر نور و پاکیِ حضرت مهدی موعود (عج) و نقطه عطف اعیاد شعبانیه؛ نوری تابنده در ظلمت، امیدی برآمده از عشق، پاسخی برای نیازها و آبی زلال برای جان های تشنه است.

انتظار فرج ظهور حضرت مهدی (عج) که در شمار بالاترین عبادت هاست و معنابخشِ انتظارِ حاکمیتِ قرآن و اسلام و گیتی از عدالت و دادگستری و برچیده شدن بساط جور و ستم از زندگی بشر است؛ همواره سرمایه عظیم حرکت های بزرگ در جوامع اسلامی بوده و ملت ایران نیز در سایه انتظار چنین بهار معنوی اخلاق و انسانیت؛ پیروزی انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند تا پرچم اسلام و قرآن را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسانند.

در نظام جمهوری اسلامی، میلاد مسعود و هستی بخش حضرت صاحب العصر و الزمان مهدی موعود (عج)، به روز مستضعفان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است که به حق شایستة این دلاوران و ارکان استوار و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

اینجانبان میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر( ارواحنا له الفدا) را به عموم مسلمانان بویژه مردم متدین و ولایتمدار مازندران و سربازان گمنام آن حضرت تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند قادر متعال، فرج آن حضرت و خدمتگزاری در عصر ظهور آن امام همام را برای همه محبین و شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان جهان را مسالت داریم.        نورالله طبرسی                                                                                         احمد حسین زادگان  / استاندار مازندران

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران       

و امام جمعه مرکز استان                                        

اشتراک گذاری