En امروز : 1 اردیبهشت 1403

قدردانی استاندار مازندران از ایثارگری ها و مجاهدات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج)

کد خبر : 81719 1 اردیبهشت 1398فرهنگی
پ

احمد حسین زادگان، رئیس شورای تامین مازندران از مجاهدات و تلاش های صادقانه و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای تامین آسایش و صیانت از امنیت کشور و استان قدردانی کرد و بیان داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با تعهد و عملکرد خود همواره خویش را در برابر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول می دانند و موجب عزت، اقتدار، امنیت و افتخار نظام و مردم ما هستند. ‎

 

احمد حسین زادگان، رئیس شورای تامین مازندران از مجاهدات و تلاش های صادقانه و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای تامین آسایش و صیانت از امنیت کشور و استان قدردانی کرد.

استاندار مازندران به نقش اساسی مجاهدان خاموش ایران اسلامی در تأمین امنیت اشاره کرد و گفت: وزارت اطلاعات از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با فداکاری، پای نهادن در صحنه های خطیر پاسداری از آسایش و امنیت جامعه و انجام تلاش های توانفرسای اطلاعاتی برای مبارزه با توطئه های بدخواهان امنیت کشور، نقش بی بدیل خود را در حفاظت از امنیت جامعه بدرستی ایفا نموده است.

حسین زادگان، دستگیری عاملان ترورهای شخصیت‌های علمی و هسته‌ای کشور و کشف روابط این افراد با سرویس‌های اطلاعاتی غرب و رژیم صهونیستی، را از جمله عملکردهای تحسین برانگیز وزارت اطلاعات دانست.

رئیس شورای تامین مازندران به ابعاد مختلف و گسترده فعالیت واجا نظیر مبارزه با مفسدان اقتصادی و تامین امنیت برای فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری در کشور اشاره کرد و افزود: در حالیکه کشورهای بزرگ و کشورهای منطقه بشکل متواتر؛ شاهد حوادث ناگوار و اقدامات تروریستی بی ثبات کننده امنیت هستند، با بیداری سربازان گمنام امام زمان (عج) و فداکاری ها و تلاش های بی وقفه آنان، از ثبات امنیت در ایران اسلامی برخورداریم و توطه های معدود تروریست ها که قصد دست اندازی در امنیت و آسایش مردم ما را دارند، ره به جایی نبرده است و ایران اسلامی در اوج امنیت و اقتدار بسر می برد.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که سربازان گمنام امام زمان (عج) با تعهد و عملکرد خود همواره خویش را در برابر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول می دانند و موجب عزت، اقتدار، امنیت و افتخار نظام و مردم ما هستند، یاد آور شد: از مجاهدات خالصانه و حضور گمنامانه سربازان امام زمان (عج) در جای جای ایران اسلامی بویژه استان ولایتمدار مازندران قدرانی می کنم و امیدوارم در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری همواره از مخاطرات مصون و در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم مومن و انقلابی ایران و تامین امنیت کشور بیش از پیش موید و پیروز باشند.

استاندار مازندران با اشاره به این که وقتی با آرامش و آسایش سر بر بالین می گذاریم، سربازان گمنام امام زمان(عج) برای پاسداری از امنیت کشور در حال مجاهدت هستند، عنوان کرد: ملت ما دعاگوی شما بزرگواران و مجاهدان پرتلاش صحنه خطیر امنیت کشور هستند.

وی در پایان افزود: برای این عزیزان همین بس که رهبر معظم انقلاب در توصیف اقدامات جهادی انان فرمودند: "برای وزارت اطلاعات دعا می‌کنم چراکه با تلاش‌های ارزشمندی که انجام می‌دهد از مردم این کشور، ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان امام راحل دفاع می‌کند".

 

اشتراک گذاری