امروز : 10 فروردین 1403

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان

کد خبر : 81766 2 اردیبهشت 1398
پ

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور سید علی اسد فرماندار و مدیران ادارت مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد . ‎

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور سید علی اسد فرماندار و مدیران ادارات مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد .

سید علی اسد فرماندار شهرستان جویبار در این جلسه گفت : آموزش نقش موثری در فرزندان دارد و این آموزش بایستی از طریق مربیان در مدارس و روحانیون در مساجد و اجتماع انجام پذیرد .

فرماندار جویبار بیان داشت : بیشترین آسیب پذیری در این بخش جوان و نوجوان است که ما باید با برنامه ریزی در کنار مسائل درسی به امور اوقات فراغت و منجمله ورزش آنها توجه بیشتری کنیم .

اسد فرماندار اظهار نمود : ما در بازتوانی از ظرفیت خیرین و در حوزه مشاوره از وجود روانشناسان و جامعه شناسان استفاده نمائیم  .

وی با اشاره به در پیش بودن پایان دوره تحصیلی و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گفت : اداره ورزش و جوانان در حوزه ورزشی برگزاری مسابقات در بین دانش آموزان ، اداره فنی و حرفه ای جهت کسب مهارت آموزی بالا بردن ظرفیت آموزش ، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی نسبت به ایجاد اشتغال افراد معرفی شده از کمپ و اداره اطلاعات ، فرماندهی انتظامی و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج و سپاه هریک جهت مقابله با ورود مواد مخدر به شهرستان نسبت به شناسایی مبادی ورودی اقدامات بازدارنده داشته باشند .

اشتراک گذاری
پیوند ها