امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار شهرستان بابلسر:

حفظ اتحاد، همدلی و وحدت عامل ایجاد همبستگی میان مردم و دولت/ بازسازی مناطق سیل زده، پرداخت خسارت به سیل زدگان و احداث واحدهای تخریبی در دستور کار مدیران شهرستان قرار گیرد.

کد خبر : 81968 12 اردیبهشت 1398
پ

فرماندار شهرستان بابلسر با اشاره به تهدید های اخیر دشمن و اعمال شدیدترین تحریم ها خواستار حفظ اتحاد همدلی بین تمامی دستگاه‌ها و نهادها در جهت همبستگی بیشتر میان مردم و نظام شد و خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی، خواستار بازسازی مناطق سیل زده، پرداخت خسارت به سیل زدگان و احداث واحدهای تخریبی در کمترین زمان ممکن شد‌. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، اسماعیل حسن زاده در اولین جلسه شورای اداری در سال ۹۸ وی با اشاره به نقش دولت در پرداخت تسهیلات بلاعوض به ۳۱۶ واحد آسیب دیده در سطح شهرستان تصریح کرد حجم سیل اخیر و میزان خسارت های وارده به منازل مسکونی و اراضی کشاورزی مردم در طول سال های اخیر بسیار متفاوت بود و همت و تلاش تمامی دستگاهها در جهت ارائه خدمات به مردم و تامین امنیت آنان ستودنی بود.


نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی در جهت انعکاس اخبار به مردم تاکید کرد در جریان سیل اخیر آنچه باعث حفظ آرامش در میان عموم مردم آسیب دیده شد، انعکاس اخبار در جهت منافع مردم و پاسخ به نیازهای به حق آنان بود.


حسن زاده ادامه داد: دستیابی به شعار سال و رشد رونق تولید مستلزم تلاش مضاعف تمام ارکان نظام است چرا که جنگ کنونی جنگ تمام‌ عیار اقتصادی است و همگان باید به فوریت در راستای حفظ اقتصاد کشور و بهبود وضعیت اقتصادی مردم با تلاش، پشتکار و اراده تمام ارکان نظام وارد عمل شویم.


فرماندار شهرستان بابلسر با اشاره به تفکر خام نظام سلطه آمریکا در جهت اعمال تحریم های اقتصادی شدید، تصریح کرد: ملت ایران کاملا هوشیار بوده و پشتیبان نظام هستند و با حمایت از برنامه های دولت، تمام نقشه های شوم دشمن را خنثی خواهند کرد.


اسماعیل حسن زاده خواستار حفظ اتحاد، همدلی و همبستگی میان مردم و مسئولین شد و افزود: در سایه همبستگی و وحدت شاهد کسب رتبه های برتر در سطح استان در سال ۹۷ شدیم و امیدواریم روند موفقیت‌های شهرستان در سال جاری نیز تداوم داشته باشد.

اشتراک گذاری
پیوند ها