امروز : 10 فروردین 1403

معاون امور عمرانی استانداری مازندران:

محور حاشیه پدافند هوایی تعریض می شود / حفظ جان مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر : 82162 20 اردیبهشت 1398
پ

معاون امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به حوادث تلخ ناشی از فوت تعدادی از هموطنان در محور پدافند هوایی، بر سرعت بخشیدن به روند تعویض مسیر و حفظ جان مردم تاکید کرد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر، مهدی رازجویان با اشاره به تعریض محور حاشیه پدافند هوایی حد فاصل بابلسر به بهنمیر و حوادث ناشی از فوت تعدادی از هموطنان در طول سال های اخیر تاکید کرد: تمام خسارتهای جانی و مالی ناشی از تاخیر در روند اجرای پروژه تعریض در طی سالهای گذشته متوجه مسئولین قبلی و کنونی می باشد.

وی، خواستار تسریع در روند آزادسازی حریم و احداث دیوار ۲ کیلومتری در فاصله ۱۰ متری از معبر قبلی در محوطه پادگان هوایی و جمع آوری فنس های موجود شد و افزود: از ابتدای هفته آینده عملیات زیرسازی و آسفالت مسیر توسط پیمانکار اداره کل راه و شهرسازی، اجرا و شهرداری نیز تا دو هفته آینده نسبت به تعیین پیمانکار جهت نصب سردرب اقدام می نماید.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: نظر به حفظ جان مردم با توجه مشاهده وضعیت موجود و نبود ایمنی در مسیر یاد شده، از ابتدای هفته آینده عملیات نصب روشنایی، آرام سازی، علائم هشداردهنده و راهنمایی و رانندگی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری پدافند هوایی در اسرع وقت تا اجرای روند پروژه در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گرفت.

رازجویان با بیان اینکه مردم، پایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند و حفظ جان و رفاه آنان باید در اولویت برنامه مدیران دستگاه های اجرایی باشد، تصریح کرد: این مردم بودند که در سخت ترین شرایط در دوران جنگ از نظام و مسئولین حمایت کردند و با حضور خود در صحنه های انتخابات نسبت به سرنوشت کشور تصمیم گیری نمودند و این مسئولین تنها با عملیاتی نمودن امور اجرایی می توانند پاسخگویی نیازهای به حق آنان باشند.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها