امروز : 9 فروردین 1403

فرماندار شهرستان محمودآباد :

شوراها متولی عمران و آبادانی روستاها هستند.

کد خبر : 82164 14 اردیبهشت 1398
پ

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در آیین گرامیداشت روز شوراها روستاهای بخش مرکزی و سرخ رود شهرستان محمودآباد گفت: نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی که زمینه ساز تاثیرگذار ی عینی مردم در تعیین سرنوشت جامعه گردید بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهر و روستا است و کمترین نقش این روز ، عطف توجه جامعه به عملکرد نهادی می باشد که طی چند دوره فعالیت خود، جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری هر شهر و روستا بدست آورده است . ‎

فرماندار شهرستان محمودآباد :

شوراها متولی عمران و آبادانی روستاها هستند.

 

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در آیین گرامیداشت روز شوراها روستاهای بخش مرکزی و سرخ رود  شهرستان محمودآباد گفت: نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی که زمینه ساز تاثیرگذار ی عینی مردم در تعیین سرنوشت جامعه گردید بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهر و روستا است و کمترین نقش این روز ، عطف توجه جامعه به عملکرد نهادی می باشد که طی چند دوره فعالیت خود، جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری هر شهر و روستا بدست آورده است.

 

یوسف پور گفت: تجلیل از این روز در واقع نکوداشت یاد و خاطره کسانی است که شوراها را در قانون اساسی جمهوری اسلامی بوجود آوردند و امروز باید از زحمات کسانی که  چند دوره شوراها را برای اداره امور شهر و روستا با دلسوزی اداره کردند و در مدیریت شهری و روستایی سهیم بودند قدردانی و سپاسگزاری نمود.

 

فرماندار محمودآباد گفت: نقش شوراها در توسعه روستاها بسیار برجسته است چراکه اعضای شوراها با مسایل و مشکلات روستا آشنا و در واقع متولی عمران روستا هستند.

 

وی افزود: سهیم کردن مردم از هر گروه و تخصصی در تصمیم گیری ها و مدیریت کلان کشور و در مصداق کوچکتر در شهرها و روستاها نمونه بارز یک جامعه مدنی است.

 

 

فرماندار محمودآباد شوراها را  نماد مردم سالاری دینی در نظام خدمت رسانی خالصانه و بی منت بعنوان مجلسی محلی و نهادی تصمیم گیر و نظارتی دانست و افزود :   بی شک تشکیل شوراهای اسلامی به عنوان یکی از جلوه های بی بدیل و مصادیق عینی نهادهای مورد تأکید است.

اشتراک گذاری