امروز : 31 فروردین 1403

در حضوری باشکوه

نمازگزاران شهر محمودآباد از تعلیق تعهدات برجامی حمایت کردند

کد خبر : 82168 20 اردیبهشت 1398
پ

در پی اعلام تعلیق برخی تعهدات برجامی جمهوری اسلامی ایران توسط دولت و دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای حمایت از این اقدام، نمازگزاران شهر محمودآباد با زبان روزه این دعوت را لبیک گفتند. ‎

 

نمازگزاران شهر محمودآباد از تعلیق تعهدات برجامی حمایت کردند

 

در پی اعلام تعلیق برخی تعهدات برجامی جمهوری اسلامی ایران توسط دولت و دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای حمایت از این اقدام، نمازگزاران شهر محمودآباد با زبان روزه این دعوت را لبیک گفتند.

در همین زمینه پس از پایان آیین عبادی-سیاسی نمازجمعه امروز(۲۰ اردیبهشت)، نمازگزاران از مصلی موقت شهر محمودآباد تا بارگاه امامزاده قاسم به راه‌پیمایی پرداختند و حمایت قاطع خود از بیانیه شورای‌عالی امنیت ملّی و تعلیق تعهدات برجامی اعلام کردند.

 حجت السلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد و یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و رنجبر بخشدار مرکزی و سرهنگ باقری فرماندهی انتظامی و سرهنگ کیا فرماندهی سپاه ناحیه محمودآباد دوشا دوش مردم انقلابی محمودآباد در این راهپیمایی حضور داشته و شعارهای مرگ بر امریکا و انگلیس و ال سعود، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، هیهات من الذله، از جمله شعارهایی بود که در راهپمایی امروز محمودآباد سر داده شد.

اشتراک گذاری