امروز : 5 اردیبهشت 1403

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان محمودآباد :

اطلاع رسانی و انعکاس مطلوب عملکرد دستگاهها اساس کار روابط عمومی هاست.

کد خبر : 82170 15 اردیبهشت 1398
پ

اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان محمودآباد در روز شنبه مورخ 14اردیبهشت ساعت به ریاست یحیی یوسف پور فرماندار محترم شهرستان محمودآباد و با حضور کلیه مسئولان روابط عمومی ادارات و دانشگاههای شهرستان در محل فرمانداری محمودآباد تشکیل شد. ‎

 

 

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان محمودآباد :

اطلاع رسانی و انعکاس مطلوب عملکرد دستگاهها اساس کار روابط عمومی هاست.

 

اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان محمودآباد در روز شنبه مورخ 14اردیبهشت  به ریاست یحیی یوسف پور فرماندار محترم شهرستان محمودآباد و با حضور کلیه مسئولان روابط عمومی ادارات و دانشگاههای شهرستان در محل فرمانداری محمودآباد تشکیل شد.

محمد محتاطی مدیر محترم روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به مصوبه نشست هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان مازندران مبنی بر تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ها تا 21 اردیبهشت ماه گفت: با توجه به تشکیل شورای روابط عمومی استان وتشکیل کمیته های متعدد استانی امسال شاهد انسجام و تقویت بیش از پیش برنامه های حوزه روابط عمومی در استان خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به پایان دوره فعالیت اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان از برگزاری انتخابات شهرستانی و معرفی نفرات جدید خبر داد و گفت: در نظر است در آستانه 27 اردیبهشت هفته ملّی ارتباطات و روابط عمومی نزدیک به 7 برنامه در شهرستان برگزار گردد.

در ادامه این جلسه یحیی یوسف پور فرماندار و رئیس محترم شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه ضمن قدردانی از تعامل و زحمات ارزنده مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان در سال گذشته ، خواستار تقویت و انسجام و تحرک بیش از پیش فعالیت های روابط عمومی ها در سال جدید شد.

وی اساس کار روابط عمومی ها را اطلاع رسانی و انعکاس مطلوب عملکرد دستگاهها برشمرد و گفت: فعالیت های حوزه روابط عمومی به معنای واقعی تخصصی بوده و افراد شاغل در این حوزه حتماً باید تسلط کافی در تمام حوزه های که متوجه روابط عمومی ها می باشد را داشته باشند.

رئیس شورای روابط عمومی های شهرستان محمودآباد تصریح کرد : روابط عمومی ها بر اساس نوع کارکرد خود به سه نوع تحلیل گرا ، توجیه گرا و تبیین گرا تقسیم میگردند که کارآمد ترین روابط عمومی ها همان تبیین گراست که اهداف سازمان خود را خوب می شناسد و بر اساس برنامه ریزی و برنامه محوری و اشرافیت بر وظایف خود همراه با خلاقیت در این حوزه گام برمیدارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد همچنین با اشاره به فراگیرو اثر بخشی و اقبال عمومی در بهره مندی از فضای مجازی گفت: باید از فرصت فضای مجازی بهترین بهره را برد و با توجه به حوادث نوروز امسال و سیل و آبگرفتگی در بخش اعظمی از شهرهای کشور روابط عمومی ها فصل جدید  فعالیت های خود را در حوزه  پیش بینی چالش ها و مدیریت بحران آغاز نمایند.

وی خاطر نشان کرد باید از ظرفیت روابط عمومی ها و رسانه ها در حوزه مدیریت بحران با هدف ارتقاء دانش و توانمندی کلیه آحاد جامعه بهره برد تا شاهد کاهش تلفات انسانی در حوادث بلایای طبیعی باشیم.

در ادامه کلیه حاضرین در جلسه به تشریح نقطه نظرات خود در راستای دستور کار جلسه پرداختند و در خاتمه انتخابات دور جدید شورای روابط عمومی شهرستان محمودآباد برگزار شد که نتایج آن به شرح ذیل می باشد.

اعضای اصلی شورای روابط عمومی های شهرستان محمودآباد

  • صادق خوشخو مسئول محترم روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 رای
  • مهدی رهبر مسئول محترم روابط عمومی شهرداری سرخ رود 18 رای
  • خانم محمدزاده مسئول محترم روابط عمومی بنیاد شهید  18 رای
  • محمد اسماعیلی مسئول محترم روابط عمومی اداره ورزش و جوانان 15 رای
  • عمار قاسمی مسئول محترم روابط عمومی شهرداری محمودآباد 14 رای

 

اعضای علی البدل شورای روابط عمومی های شهرستان محمودآباد

  • جواد خدادادی مسئول محترم روابط عمومی اداره میراث فرهنگی و گردشگری 12 رای
  • حمید اکبری مسئول محترم روابط عمومی اداره صنعت و معدن و تجارت 10 رای

 

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری