امروز : 31 فروردین 1403

نشست ماهانه بخشدار کلار با اعضای شوراهای اسلامی و مجموعه دهیاریهای بخش کلار

کد خبر : 82292 23 اردیبهشت 1398اخبار
پ

هشتمین نشست ماهانه بخشدار کلار با اعضای شوراهای اسلامی و مجموعه دهیاریهای بخش کلار برگزار گردید. ‎

بر اساس دعوتنامه شماره ۱۴۸/۲/۳-۸۶۵۵ مورخ ۹۸/۰۲/۲۱ هشتمین نشست ماهانه بخشداری کلار با شوراهای اسلامی و دهیاران تابعه بخش پس تلاوت آیاتی از کلام الهی راس ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۲/۲۳ در محل بخشداری کلار برگزار گردید.

در ابتدا بخشدار کلار ضمن خیر مقدم و تبریک و تهنیت مجدد روز ملی شوراها و حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، با اهداء سلام و صلوات به روان پاک و مطهر امام شهدا،شهدای انقلاب ،جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و امنیت و آرزوی سلامتی و تعجیل در فرج ولی عصر(عج)روحی فداه و نیز سلامتی و طول عمر با برکت برای رهبری فرزانه(مدظله العالی)،توفیقات روزافزون دولت محترم و همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم بابصیرت ایران عزیز بویژه مجموعه شوراهای اسلامی و دهیاران بخش را از درگاه ایزد منان مسئلت نمود.

به گزارش روابط عمومی بخشداری کلار آهنگریان بخشدار کلار در هشتمین نشست ماهانه با شوراهای اسلامی و دهیاران بخش عنوان کرد :
نشست ماهانه به نوعی در حد و اندازه شورای اداری بخش بوده و توقع این است که شوراهای اسلامی و دهیاران با توجه به اهمیت آن حضور به موقع و حداکثری در این نشست داشته باشند چرا که اهم سیاستهای بخش و فعالیتهای پیش روی مدیران روستایی در این جلسه تبیین و ابلاغ می گردد.

بخشدار کلار ضمن بر شمردن سر فصلهای مهم مورد انتظار در مدیریت روستایی گفت : انتظار می رود مجموعه شوراهای اسلامی و دهیاران ضمن بازنگری در نحوه فعالیت خود و چگونگی ارائه خدمات ، تنها در چهارچوب وظایف قانونی و دستورالعملهای ابلاغی عمل نموده و در امور مختلف با محوریت بخشداری همکاری لازم را با ادارات شهرستان و بخش داشته باشند.
درادامه پس از بیان نظرات و پیشنهادات حاضرین در نشست، پیرامون سرفصلها و موضوعات ارائه شده تصمیماتی به شرح مصوبات ۱۰ گانه جهت اقدام لازم توسط شوراهای اسلامی و دهیاران بخش اتخاذ و ابلاغ گردید.

در پایان بخشدار کلار از هم افزایی مجموعه شوراهای اسلامی و دهیاران و حرکت خودجوش اهالی و خیرین بخش در جمع آوری و ارسال کمکهای نقدی و غیر نقدی برای یاری هموطنان مناطق سیل زده تقدیر و تشکر نمود.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها