امروز : 10 فروردین 1403

اولین جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود در سال 98 تشکیل شد

اولین جلسه شورای اداری سال 98 شهرستان میاندورود با حضور دکتر یوسف نژاد نماینده مجلس و سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

کد خبر : 82337 25 اردیبهشت 1398
پ

غلامیان فرماندار میاندورود در جلسه شورای اداری عنوان کرد: لزوم همدلی و اتحاد بین ارگانها و دستگاههای اجرایی برای برون رفت از شرایط نا مناسب اقتصادی ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود، صبح امروز  اولین جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود در سال 98 با حضور دکتر یوسف نژاد نماینده مجلس و سردار ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود درمجلس شورای اسلامی  در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود ضمن قدر دانی از همه ارگانها در جریان سیل عنوان کرد: همه ارگانها و دستگاههای اجرایی در جریان سیل کمک کردند و با اتحاد خودشان در کنار مردم هم از نظر فیزیکی و عملی و هم از نطر روحی و روانی به مردم کمک کردند و امید را در مردم زنده نگه داشتند.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در این جلسه بیان کرد:فاصله دستگاهها و مردم باید کمتر شود و اگر ارتباط با مردم بیشتر شود مشکلات بیشتری حل خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد:مردم ما بهترین مردم هستند و این سرمایه باید برای نظام اسلامی حفظ شود.
علی اصغریوسف نژاد با اشاره به اینکه همه دولتهای غاصب بر علیه ایران متحد شدند تصریح کرد:سال سختی در پیش داریم و باید از طرفیت داخلی برای برون رفت از این وصعیت استفده کنیم.
وی درادامه بیان داشت:از بخش خصوصی حداکثر استفاده را ببریم و دولت در همه کارها دست اندر کار نباشد،وقتی کاری را مردم میتوانند انجام دهند دولت وارد نشود و فقط پشتیبانی کند.

علی غلامیان صلاحی فرماندار میاندورود در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود عنوان کرد:همدلی و اتحاد در بین دستگاهها موجب پیشرفت و اعتلای شهرستان می شود
غلامیان در این جلسه ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه امریکا اظهار داشت:برای دستگاه دیپلماسی و همچنین نیروهای نظامی و امنیتی آرزوی توفیق دارم.
فرماندار میاندورود درادامه بیان کرد: در این شرایط سخت با همدلی و اتحاد مدیران با یکدیگر و حضور در بین مردم قطعا موفق خواهیم شد.
رییس شورای اداری شهرستان میاندورود با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات تاکید کرد:در برگزاری انتخابات ما امین هستیم و وظیفه داریم تا انتخابات سالم برگزار کنیم. و مدیران محترم ضمن رعایت حق الناس، حق جانب داری از هیچ یک از کاندیداها را ندارند.
فرماندار میاندورود در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام تعطیلات تابستانی بیان کرد: ستاد ساماندهی سواحل در شهرستان میاندورود فعالیت خوبی دارد و در ایام تعطیلات میزبان خوبی برای مسافرین و گردشگران خواهیم بود. 

سردارملکی مدیرکل حفط آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود با اشاره به لزوم ترویج و نشر ارزشهای دفاع مقدس عنوان کرد؛مازندران مقصد گردشگری و در مسیر زائرین امام رضا است ،لدا وجود یک مرکز و موزه دفاع مقدس جهت ترویج فرهنگ مقاومت در این مسیر لازم و ضروری است.
وی در ادامه بیان کرد:جهت هماهنگی بیشتر و عملکرد بهتر در امر ترویج فرهنگ مقاومت ،شورای حفط آثار در شهرستانها تشکیل می شود و کلاس فرهنگ دفاع مقدس در بین کارکنان برگزار میگردد.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها