امروز : 10 فروردین 1403

اداره کل پدافندغیرعامل

برگزاری اولین جلسه کارگروه پولی و مالی در استان مازندران با حضور دکتر منفردی مدیرکل پدافند غیرعامل استان

کد خبر : 82351 26 اردیبهشت 1398
پ

اولین جلسه کارگروه پولی و مالی در استان مازندران روز چهارشنبه موزخ 1398/2/25با حضور دکتر منفردی و به ریاست آقای دکتر قاسم پیشه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی و مدیران امور شعب بانکهای استان و سایر اعضای کارگروه مرکز خدمات سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی تشکیل شد. دکتر منفردی در اولین جلسه کارگروه پولی و مالی استان مازندران که به ابتکار اداره کل پدافند غیرعامل استان مازندران تشکیل و راه اندازی شد، ضمن بیان تاریخچه ایجاد پدافند غیرعامل در جهان و در کشور به تشریح ساختار پدافند غیرعامل پرداختند و گفتند امروزه هیچ امری مهمتر از پدافند غیرعامل نیست. ایشان با بیان شرایط اقتصادی کشور و قرار گرفتن در یک جنگ تمام عیار اقتصادی در خصوص لزوم تشکیل کارگروه پولی و مالی نکاتی را بیان نمودند، و در ادامه به توضیح محورهای 8 گانه پدافند غیرعامل پرداختند. دبیر شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی که در آن به سر می بریم بیان داشتند که این جنگ نیازمند فرماندهان اقتصادی است که همین مسئولین دستگاه های اجرایی اقتصادی هستند که می توانند با تصمیمات درست و پیشگیری های لازم تداوم فعالیت ها و خدمات ضروری در حوزه پولی و مالی را در پی داشته و موجب پایداری اقتصادی گردند. در پایان چند مصوبه اجرائی خوبی نیز اتخاذ شده است. ‎

اولین جلسه کارگروه پولی و مالی در استان مازندران روز چهارشنبه موزخ 1398/2/25با حضور دکتر منفردی و به ریاست آقای دکتر قاسم پیشه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی و مدیران امور شعب بانکهای استان و سایر اعضای کارگروه در محل  مرکز خدمات سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی تشکیل شد.
دکتر منفردی در در اولین جلسه این کارگروه  که به ابتکار اداره کل پدافند غیرعامل استان مازندران تشکیل و راه اندازی شد، ضمن بیان تاریخچه ایجاد پدافند غیرعامل در جهان و در کشور به تشریح ساختار پدافند غیرعامل پرداختند و گفتند امروزه هیچ امری مهمتر از پدافند غیرعامل نیست.
ایشان با بیان شرایط اقتصادی کشور و قرار گرفتن در یک جنگ تمام عیار اقتصادی در خصوص لزوم تشکیل کارگروه پولی و مالی نکاتی را بیان نمودند، و در ادامه به توضیح محورهای 8 گانه پدافند غیرعامل پرداختند.
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان با اشاره به شرایط جنگ اقتصادی که در آن به سر می بریم بیان داشتند که این جنگ نیازمند فرماندهان اقتصادی است که همین مسئولین دستگاه های اجرایی اقتصادی هستند که می توانند با تصمیمات درست و پیشگیری های لازم تداوم فعالیت ها و خدمات ضروری در حوزه پولی و مالی را در پی داشته و موجب پایداری اقتصادی گردند. در پایان چند مصوبه اجرائی خوبی نیز اتخاذ شده است.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
گالری فیلم و عکس
پیوند ها