امروز : 29 فروردین 1403

همایش تجلیل از روابط عمومی های شهرستان آمل

همایش روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان آمل با حضور مدیرکل روابط عمومی استان مازندران

کد خبر : 82356 26 اردیبهشت 1398
پ

همایش تجلیل از روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان آمل به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور مهدوی مدیر کل روابط عمومی واموربین الملل استانداری مازندران ـ اعضای شورای روابط عمومی و روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان آمل 26 اردیبهشت 98 : ‎

همایش تجلیل از روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان آمل به ریاست قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و با حضور مهدوی مدیر کل روابط عمومی واموربین الملل استانداری مازندران ـ اعضای شورای روابط عمومی و روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان آمل 26 اردیبهشت 98 :

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل : ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند ازکلام ا... مجید ، علی داغمه چی مسئول روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران و تقدیر و تشکر از نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و تقدیر و تشکر از حضور روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان آمل ، 27 اردیبهشت روز روابط عمومی را به اعضای شورای روابط عمومی و روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان تبریک گفته وافزود : هدف از برگزاری این جلسه ، همایش تجلیل از روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان آمل به مناسبت 27  اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات می باشد که جا دارد از زحمات یکساله همه دوستان محترم در روابط عمومی های ادارات شهرستان آمل نهایت سپاسگزاری را داشته باشم .

باتوجه به دستورالعمل استاندار محترم مازندران جناب آقای حسین زادگان و همچنین دستور جناب آقای رسولی معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان آمل ، شورا روابط عمومی در تاریخ 22 اسفند 97 با ریاست و پیگیریهای مجدانه جناب آقای نائیج نژاد معاون محترم سیاسی واجتماعی فرمانداری و با حضور روابط عمومی های ادارات و نهادها شهرستان آمل برگزار گردید و تعداد 10 نفر به عنوان اعضای شورای انتخاب شدند .

در ادامه قدرت ا... نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن تقدیر و تشکر از حضور مهدوی مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران و روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان آمل گفت : 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و امور بین الملل را به همه دوستان تبریک عرض نموده و امیدوارم روابط عمومی های ادارات تلاشهای بیشتری انجام دهند تا خبرهای انجام شده از سوی ادارات به سمع ونظر مسئولین برسد .

این مسئول در ادامه افزود : خودباوری ـ روحیه و تلاش سه عنصر مهم است که همه روابط عمومی ها باید برای موفقیت کاری در راستای ارتباط با دیگران و انجام خدمات برون سازمانی آنرا در دستور کار خود قرار دهند . و همچنین  در رابطه با بحث درون سازمانی برای اینکه بین کارکنان اداره ـ نهاد و سازمان دوستی و وفاق را برقرار نماید ، روابط عمومی باید بسیار فعال عمل نماید و با برپایی اردو برای کارکنان دستگاه ایجاد تعامل کند .

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری آمل ضمن قدردانی از روابط عمومی فرمانداری که با برپایی جلسات شورای روابط عمومی تعامل بین روابط عمومی های ادارات را در دستور کار خود قرار دادند ، روابط عمومی ها می توانند نقش ارزنده ای جهت انتقال اخبار و اطلاعات و برپایی مراسمات و گزارشات داشته باشند .

در ادامه عباس مهدوی مدیرکل روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار ویژه شهرستان آمل و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و همچنین روابط عمومی فرمانداری آمل که یکی از روابط عمومی های برتر استان در بحث اخبار واطلاع رسانی می باشد و در تشکیل شورای روابط عمومی یکی از روابط عمومی های خوب بودند و تعداد 4 جلسه برگزار نمودند و اعضای شورا را نیز معرفی کردند که همه این دوستان از روابط عمومی های خوب و پرتلاش می باشند .

این مسئول در ادامه افزود : با افتخار به آمل آمدم و دوست داشتم خیلی زودتر از اینها در خدمت شما بزرگواران برسم ، باتوجه به برنامه ریزیهای که جهت تشکیل شورای روابط عمومی در سطح استان انجام گردید از همه دوستان روابط عمومی ها نهایت سپاس را دارم .

مدیرکل روابط عمومی بیان داشت : در طول 40 سال انقلاب روابط عمومی ها نیاز به تغییرات اساسی دارند و باید از شیوه سنتی خارج شوند و به سمت و سوی بین المللی تلاش شود ، شهرستان آمل باتوجه به اینکه یک شهر تاریخی ، فرهنگی می باشند در زمینه صنعت یکی از قطب های مهم استان وحتی کشور می باشد که اعضای شورای روابط عمومی باید در زمینه معرفی کالاها و صنعت و حتی فرهنگ و آداب و سنن منطقه و شهرشان تبلیغ نمایند و بحث برند شهرستان را در سایت ها و خبرگزاریها به مردم شهرها واستانهای دیگر اقدام نمایند .

وی گفت : روابط عمومی در همایش ها باید از محصولات شهر خودشان که تولید می گردد استفاده نمایند و آداب تشریفات را به خوبی باید بدانند ، ارتباطات دیپلماتیک را در نظر بگیرند و وظیفه ما می باشد که یک دوره کلاش آموزشی بگذاریم تا دوستان استفاده کاربردی از این کلاس ها داشته باشند و در رابطه با توسعه شهرستان  ، شورای روابط عمومی باید کمک کند در حال حاضر کمک کنیم تا ظرفیت ها شناخته شوند و فرصت سرمایه گذاری و نقاط قوت را شناسایی نموده و با استفاده از ظرفیت ها به کمک رونق و تولید بیاییم . در ارتباط با رونق اقتصادی باید دنبال رضایتمندی باشیم و دنیا در رابطه با بحث رضایتمندی تلاش می کند و ما نیز باید به این سمت و سو حرکت کنیم .

مهدوی بیان کرد : آمل محل گذر است و محل اتراق مسافران نیست ، با معرفی جاذبه های توریستی ، تفریحی و گردشگری باید آمل را که نزدیکترین شهر به پایتخت می باشد به گردشگران و توریست های داخلی و خارجی معرفی نمایید تا بتوان در این زمینه کسب درآمد نمود و این امر باعث می گردد که بیکاری کم شود وبا تهیه بسته سفر برای آمل و کمک به شهری که در آن زندگی می کنیم می تواند در توسعه و پیشرفت آن گامی مثبت برداشت .

مهدوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران در پایان ضمن تقدیر و تشکر از روابط عمومی های ادارات شهرستان از همه آنها خواست تا در ارسال اخبار و اطلاعات تلاش مضاعف نمایند تا مردم از نحوه کار و خدمات ادارات مطلع گردند .      

در پایان همه روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان آمل مورد تجلیل قرار گرفته و لوح تقدیرو هدایایی به آنها تقدیم گردید .

 

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها