امروز : 30 فروردین 1403

با حضور حسین زادگان، استاندار مازندران

دومین جلسه شورای اداری شهرستان بابل در سال 98برگزار شد

کد خبر : 82360 26 اردیبهشت 1398
پ

دومین جلسه شورای اداری شهرستان بابل در سال 98با حضور حسین زادگان، استاندار مازندران، مدیران استانی و شهرستانی، حجت الاسلام روحانی، امام جمعه و ولی زاده فرماندار بابل و نیاز آذری ، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در مدرسه خاتم الانبیا(صدر ) برگزار شد ... ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویدومین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 98با حضور حسین زادگان، استاندار مازندران، مدیران استانی  و شهرستانی، حجت الاسلام روحانی، امام جمعه  و ولی زاده فرماندار بابل و نیاز آذری ، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در مدرسه خاتم الانبیا(صدر ) برگزار شد .ژه شهرستان بابل،

در این جلسه ، قربانعلی ولی زاده ، معاون استاندار  و فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: با توجه به شرایط پیش روی کشور و تحریم های ظالمانه، رونق تولید علی الخصوص در روستاها برای دولت یک مبناست و در این بخش برنامه ریزی و سرمایه گذاری های مهمی صورت پذیرفته است.

وی افزود : دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته 216 طرح اشتغالزایی روستایی در شهرستان بابل ایجاد کرده است.
ولی زاده میزان سرمایه گذاری برای این منظور را بیش از 370 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت که از این محل 534 شغل پایدار در روستاهای شهرستان بابل ایجاد شده است.

وی افزود : امروز مسئولان در امر خدمت رسانی ، به درون روستاها رفته و در جمع روستائیان حضور می یابند و پاسخگوی مطالبات مردم عزیز هستند.

فرماندار بابل در ادامه به سیل اخیر اشاره کرد و گفت : در سیلاب اخیر بیشترین خسارت وارده به راههای مواصلاتی و آب شرب شهرستان وارد شده است.
وی توضیح داد : مشکل آب شرب با نگاه مثبت استاندار و تا تکمیل تصفیه خانه بزرگ بابل به صورت موقت برطرف شده است ، اما برای مشکل راههای مواصلاتی و رانش های پی در پی نیازمند نگاه ویژه استانداری و مجموعه های مرتبط استانی هستیم.
ولیزاده گفت : در سیلاب اخیر 420 میلیارد ریال به شهرستان بابل خسارت وارد شده است که بخش عمده آن در حوزه راه و رانش های جاده ای در جنوب شهرستان بود.

فرماندارویژه شهرستان بابل در پایان گفت: جاده های مواصلاتی بابل به خصوص در منطقه جنوب شرایط مطلوبی ندارد و سیلاب اخیر این معضل را تشدید کرد.

در ادامه احمد حسین زادگان، استاندار مازندران گفت : امروز نقش مردم در استفاده درست از ظرفیت های مازندران بسیار برجسته است و همه مدیران موظف هستند تا زیرساخت های لازم را برای تحقق رونق اقتصاد بدون نفت فراهم کنند.
وی گفت : امروز همدلی و یکپارچگی تمامی دلسوزان نظام اعم از نمایندگان مجلس ، ائمه جمعه و مدیران دستگاههای اجرایی می تواند زمینه خلق کارهای بزرگ را فراهم کند و به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم که بخشی نگری و سطحی نگری انرژی ما را هدر دهد و مازندران را از چرخه توسعه عقب براند.
حسین زادگان با تاکید بر کنار گذاشتن اختلافات سیاسی و سلیقه ای ، عنوان کرد : امروز زمان آن رسیده است که اختلاف ها را کنار بگذاریم و اصلاح طلب و اصولگرا برای برون رفت از مشکلات پیش رو همدل و همصدا پیگیر امور باشند.
استاندار مازندران مشارکت واقعی مردم در اقتصاد برای توسعه استان را مهم توصیف کرد  و گفت : نباید از ظرفیت های بخش خصوصی غافل شویم چرا که دولت به تنهایی نمی تواند تمام مشکلات را برطرف کند و اشتغال پایدار را ایجاد کند.
حسین زادگان افزود : امروز باید این فرهنگ در بین مردم نهادینه شود که دولت نمی تواند برای همه جویندگان کار شغل دولتی فراهم کند بلکه با ظرفیت های موجود مازندران باید مردم هم به سمت کارآفرینی حرکت کنند.

وی تصریح کرد:این که ما بنشینیم و فریاد بزنیم که چرا صنعت وارد مازندران نشده است تا بتوانیم این استان را به توسعه پایدار برسانیم ، پذیرفتنی نیست.

وی لازمه توسعه استان را توجه به ظرفیت های موجود آن دانست و تاکید کرد : مازندران با ظرفیت های خوب کشاورزی، شیلات، معدن و پایانه صادرات بدون صنعت هم می تواند به توسعه پایدار دست یابد.


نماینده عالی دولت در استان مازندران افزود : اگر بتوانیم از ظرفیت های موجود در استان بهره بگیریم ، بدون صنعت هم می توانیم به توسعه پایدار دست یابیم و این امر با تلاش و همگرایی، شدنی است.
استاندار مازندران در پایان اظهار داشت : تحریم های ظالمانه دشمن بهانه ای شده است تا به سمت اقتصاد بدون نفت پیش برویم و مازندران در اقتصاد بدون نفت می تواند به موفقت های خوبی دست یابد.



 


 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها