امروز : 10 فروردین 1403

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر

غبار روبی مزار مطهر شهدا در محمودآباد

کد خبر : 82527 2 خرداد 1398
پ

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ، فتح خرمشهر و روز مقاومت و ایثار ، مزار 5 شهید سرافراز شهر محمودآباد واقع در گلزار شهدای حسینیه تسکا محله با حضور مسئولین غبار روبی و عطر افشانی شد. ‎

غبار روبی مزار مطهر شهدا در محمودآباد

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد ، فتح خرمشهر و روز مقاومت و ایثار ، مزار 5 شهید سرافراز شهر محمودآباد  واقع در گلزار شهدای تکیه ابوالفضلی توسکا محله با حضور مسئولین غبار روبی و عطر افشانی شد.

این مراسم پیش از ظهر روز پنج شنبه دوم خرداد ماه و با حضور احمد محمدی معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد و سرهنگ کیا فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و قدمی رئیس بنیاد شهید و خسروی عضو شورای شهر و سایر مدیران ادارات شهرستان محمودآباد و خانواده های معظم شهدا در گلزار شهدای تکیه ابوالفضلی توسکا محله شهر محمودآباد برگزار شد.

احمد محمدی معاون سیاسی فرمانداری محمودآباد طی سخنانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیت المقدس گفت : عزت و صلابت و امنیت کشور را مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم که بتوانیم به آرمانها و اهداف آنان وفادار باشیم.

در این مراسم شرکت کنندگان با غبار روبی و عطر افشانی و قرائت فاتحه بر مزار شهدا، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و عملیات بیت‌المقدس را گرامی داشتند

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری