امروز : 5 اردیبهشت 1403

پس از ۱۰ سال وقفه

شورای روابط عمومی شهرستان بابل فعالیت خود را آغاز کرد

کد خبر : 82652 8 خرداد 1398
پ

پس از ۱۰ سال وقفه# شورای روابط عمومی شهرستان بابل با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران فعالیت خود را آغاز کرد... ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل پس از ۱۰ سال وقفه# شورای روابط عمومی این شهرستان با تاکید استاندار محترم مازندران و فرماندار ویژه شهرستان بابل و با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران وروابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل فعالیت خود را آغاز کرد.

 در جلسه ای که با حضور مهدوی مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران و مدیران روابط عمومی دستگاهها ، ادارات ، نهادها، سازمانها، بانک ها و شرکت های شهرستان بابل در سالن جلسات فرمانداری بابل برگزار شد ،مهدی بادی کناری #مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بابل و #عضو هیئت رئیسه شورای روابط عمومی استان مازندران با اشاره به #نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی ها گفت:نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی و پاسخگو کردن دستگاه‌ها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار است .

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای وضعیت کیفی واحدهای روابط عمومی افزود:لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت های روابط عمومی سازمان ها، ادارات، نهادها و شرکت‌ها در هر شهرستانی از وظایف مهم شورای روابط عمومی آن شهرستان می باشد.

 مدیر روابط عمومی فرمانداری بابل عنوان کرد: با توجه به تاکیدات استاندار محترم در تاریخ ۱ بهمن ۹۷ شورای روابط عمومی استان پس از چند سال وقفه شروع به کار کرد و با برگزاری انتخابات شورای روابط عمومی استانداری مازندران در بهمن سال ۹۷ احکام اعضای هیئت رئیسه نیز در سیزدهم بهمن ماه ۹۷ از سوی استاندار محترم صادر شد. بر آن اساس و در پی تاکیدات استاندار محترم و همچنین دستور جناب ولی زاده،فرماندار ویژه شهرستان بابل، شورای روابط عمومی این شهرستان بر اساس تبصره ماده ۵ تصویب نامه هیات محترم وزیران موضوع آیین نامه نحوه فعالیت وظایف و اختیارات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی امروز با حضور مدیران روابط عمومی شهرستان برگزار گردید .

وی در ادامه# شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان‌ها را شورایی حرفه‌ای در عرصه روابط عمومی دانست که ریاست آن را فرماندار محترم و جانشینی و دبیری آن را رئیس روابط عمومی فرمانداری به عهده دارد .

 

وی حوزه فعالیت این شورا را منحصر به روابط عمومی‌های سازمان‌ها ،ادارات، نهادها ،شرکت‌ها ،شهرداری‌ها ،دانشگاه‌ها،بانکها و موسسات دولتی دانست.

بادی کناری، اهداف شورای روابط عمومی را# دانش افزایی مدیران و کارکنان روابط عمومی ها #تلاش در راستای تقویت گفتمان نظام و تبیین و تبلیغ بهتر سیاست‌ها ،برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت در سطح ملی و استانی و شهرستانی# افزایش کارآمدی روابط عمومی های سازمان های دولتی در جهت تحکیم ارتباط میان دولت و مردم و نیز# کمک به تحقق اهداف توسعه ملی نظارت #رتبه‌بندی و ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در سازمان #شناسایی و تاکید بر جذب نیروهای کارآمد برای پذیرش مسئولیت روابط عمومی با شرایط احراز علمی و تجربه تدوین چارچوب روش‌های مناسب و هماهنگ برای اطلاع رسانی# نظرسنجی ارتباطات عمومی و تبلیغات پیشرفته و مدیریت خبری در فضای مجازی با تأکید بر شیوه های نوین دانست .

وی# موضوع فعالیت شورا را -ایجاد هماهنگی میان روابط عمومی های شهرستان در راستای اهداف عالیه دولت و ارتقای سطح دانش کارکنان روابط عمومی از طریق برپایی دوره ها سمینارها و آموزشی و آشناسازی آنان با علوم و فنون جدید در حوزه روابط عمومی ها و ارائه آسیب شناسی آن دانست.

همچنین در این جلسه مهدوی مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران نیز به تبیین اهداف و وظایف شورای روابط عمومی پرداخت و اجرای شورای روابط عمومی در شهرستان را یک ظرفیت برای مدیران ادارات نهادها و سازمان های دولتی دانست.

در ادامه پس از برگزاری انتخابات دکتر شهبازی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی با کسب ۳۶ رای، آقای حسین اتباعی طبری مدیر روابط عمومی ایران خودرو  با ۳۲ رای، آقای غلام نیا روشن مدیر روابط عمومی اورژانس با۳۱ رای ،آقایان سید علی رحیمایی و مرتضی درزی پور مدیران روابط عمومی شهرداری بابل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هر کدام با 30 رای، آقای مهدی ابوحسینی مسئول روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی با ۲۵رای و سرکار خانم حمیده ظروفیان مسئول روابط عمومی دانشکده فنی دخترانه بابل با ۱۸ رای به عنوان# اعضای اصلی و سرکار خانم نظری مسئول روابط عمومی امور آب با ۱۷ رای

وافشین رزاقی مسئول روابط عمومی اداره راه و شهر سازی با ۱۶ رای به عنوان # اعضای علی البدل این شورا به مدت دو سال انتخاب شدند.

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها