امروز : 1 اردیبهشت 1403

دعوت امام جمعه و فرماندار شهرستان سیمرغ از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان جهت حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

کد خبر : 82671 9 خرداد 1398
پ

امام جمعه و فرماندار شهرستان با صدور پیامی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرند ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ ، امام جمعه و فرماندار شهرستان با صدور پیامی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرند. متن پیام به شرح ذیل می باشد :

بسمه تعالی

روز جهانی قدس به عنوان آیینه تمام نمای اتحاد و همدلی میان ملل عزتمند مسلمان در مقابله با سیاست‌های مستبدانه مستکبران عالم قرار دارد.

امسال نیز همچون سال های گذشته مردم غیور و انقلابی شهرستان سیمرغ با شرکت فعال و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، دیگر بار خروش قهرمانانه خویش را علیه اشغالگران غاصب قدس به نمایش گذارده و همگام و همدوش با هموطنان و سایر ملت های مسلمان دنیا، نفرت خود را از صهیونیسم ابراز می دارند و با  فریادهای مستحکم حمایت خود را از مستضعفین جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس، به گوش جهانیان خواهند رساند و با آرمان‌های حضرت امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری  تجدید میثاق کردده و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان خواهند داد.

اینجانبان  با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی از آحاد مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان دعوت می کنیم تا در راهپیمایی یوم ا... قدس حضور باشکوه داشته و انزجار خویش را از جنایات وقیحانه رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کرده و وحدت و اتحاد امت اسلامی را در مسیر تحقق آرمان مقدس قدس شریف به نمایش گذارند.

                            محمدباقر یوسفی                                 مجتبی حبیب نژاد روشن
                              امام جمعه شهرستان سیمرغ                            فرماندار شهرستان سمیرغ

اشتراک گذاری
پیوند ها