En امروز : 1 اردیبهشت 1403

اهدای لوح تقدیر به

مدیرکل مدیریت بحران استان

کد خبر : 82739 11 خرداد 1398
پ

همایش رسانه و مدیریت بحران با حضور استاندار محترم مازندران، اصحاب راسانه و همچنین با حضور مهندس احمدی مدیرکل مدیریت بحران استان در روز جمعه در شهرستان چالوس برگزار گردید. در این همایش انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران از زحمات و تلاشهای بی شائبه مدیرکل مدیریت بحران استان با اهدای لوح سپاس تقدیر کردند. ‎

همایش رسانه و مدیریت بحران با حضور استاندار محترم مازندران، اصحاب راسانه و همچنین با حضور مهندس احمدی مدیرکل مدیریت بحران استان در روز جمعه در شهرستان چالوس برگزار گردید.
در این همایش انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران از زحمات و تلاشهای بی شائبه مدیرکل مدیریت بحران استان با اهدای لوح سپاس تقدیر کردند.

احمد حسین زادگان، رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، عنوان کرد: همدلی و وفاق در سیل اخیر بین تمامی مردم و مسئولان استان و نیروهای نظامی، سپاه و بسیج نقطه عطفی در جهت آبادانی و توسعه مازندران بود. ‎

احمد حسین زادگان در همایش رسانه و مدیریت بحران در چالوس با اشاره به این که مدیریت رسانه ای بحران در سیل مازندران بسیار خوب انجام شد و شاهد کمترین تنش ها و حاشیه ها بودیم، افزود: سعی کردیم با بیان ابعاد خسارات سیل، حساسیت ملی ایجاد کنیم و مصوبات خوبی برای آسیب دیدگان بگیریم.

حسین زادگان با بیان این که در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بحران از استانداردهای جهانی عقب هستیم و باید در این خصوص کارهای تخصصی صورت گیرد، اظهار داشت: تازه آغاز کار است و باید در بازسازی نیزازظرفیت رسانه ها بهره گرفت.

استاندار مازندران با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه ها در مسایل مختلف جامعه ، گفت: در سیل اخیر رسانه ها با بیان واقعیت ها و به دور از هرگونه سیاه نمایی ، مطلوب عمل کردند و در زمان شاهد مدیریت خوب رسانه ای در این بحران بودیم.

وی افزود: یکی از اتفاقات خوب در بحران سیل اخیر مازندران استفاده از ظرفیت رسانه ها برای حضور پررنگ و موثر تمامی آحاد جامعه و همراهی همه مردم و مسئولان برای کمک به رفع مشکلات مردم حادثه دیده بوده است.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، عنوان کرد: همدلی و وفاق در سیل اخیر بین تمامی مردم و مسئولان استان و نیروهای نظامی، سپاه و بسیج نقطه عطفی در جهت آبادانی و توسعه مازندران بود.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: در سیل اخیر رسانه های استان با بیان واقعیت ها و به دور از کم و زیاد کردن مشکلات و سیاه نمایی در حوزه های مختلف خبری و فضای مجازی حرکت کردند و مسئولان و مردم هم با بسیج تمامی امکانات استانی کاری بزرگ انجام دادند.

استاندار مازندران بر ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ها در جهت پیشرفت استان تاکید کرد و افزود: رسانه ها باید مطالبه گری خود را داشته باشند و از سوی دیگر نیز مسئولان هم بتوانند از این ظرفیت بزرگ در رفع مشکلات و توسعه به همراه فرهنگ سازی بهره برداری کنند.

وی به موضوع ایجاد منطقه آزاد در استان اشاره کرد و گفت: رسانه ها با ایجاد فضای بیشتر وفاق و همدلی در تحقق آن گام بر دارند.

حسین زادگان همچنین از مصوب شدن پرداخت خسارت سیل به بخش کشاورزی مازندران خبر داد و اظهار داشت: با توجه به پی گیری های صورت گرفته و اینکه بخش زیادی از درآمدهای مردم مازندران از کشاورزی تامین می شود این مصوبه در بحران های آینده می تواند نقش آفرینی کند.

وی از ایجاد هلدینگ اقتصادی با بهره گیری از سرمایه گذاران مازندرانی در آینده نزدیک خبر داد.

در پایان این مراسم از تعدادی از اصحاب رسانه تجلیل و از کتاب مبانی کاربردی کمک های امدادی هلال احمر نیز رونمایی شد.

تقدیر انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران از زحمات و تلاشهای مدیرکل مدیریت بحران استان طی مراسمی با حضور استاندار محترم مازندران 

متن تقدیرنامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

لوح سپاس

جناب آقای احمدی مدیرکل  بحران استانداری مازندران

با سلام و احترام 

در مواقع بروز بحران و در کنار نگرانی و استرس مردمی که دچار بحران شدند، تدبیر، مدیریت، همراهی و تلاش برای آبادانی و خروج از بحران توسط مدیران است که موجی از ارامش و امید به اینده را ایجاد می کند.

از تلاش، مساعدت و همراهی حضرتعالی در بحران ها که همواره اولویت خدمت رسانی، رضایتمندی مردم و کاهش مشکلات ناشی از بحران مدنظرتان بوده و از همه مهمتر رضایت مردمی را به همراه داشته نهایت تقدیر و تشکر را داریم و از خداوند بزرگ در راه خدمت رسانی به مردم بهترین ها را برایتان آرزو مندیم.

انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران

گالری تصاویر

اشتراک گذاری