امروز : 31 فروردین 1403

اعضای شورا ی راهبری توسعه مدیریت استان انتخاب شدند

کد خبر : 82755 12 خرداد 1398
پ

استاندار مازندران طی حکمی ابوذر قربانی ، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت را به عنوان عضو شورای راهبری توسعه مدیریت استان منصوب کرد ‎

استاندار مازندران طی حکمی ابوذر قربانی ، مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت را به عنوان عضو شورای راهبری توسعه مدیریت استان منصوب کرد .این شورا به منظور طراحی ساز و کارهای مناسب برای اجرایی نمودن سیاست های کلی نظام ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری و همچنین فراهم نمودن اجرای تکالیف و وظایف مقرر در قانون مدیریت خدمات کشوری تشکیل گردید .

در این حکم آمده :

در اجرای ماده ۲ مصوبه ی شماره 11852/93/206 مورخ 1393/9/5 شورای عالی اداری به موجب این حکم به عنوان عضو شورای راهبری توسعه مدیریت استان منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با عنایت به جایگاه مهم شورا در راستای تحقق اهداف نقشه راه اصلاح نظام اداری، شناسایی مسائل و مشکلات نظام اداری استان و ارائه راهکارهای علمی و عملی، در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله مؤید و منصور باشید.

توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.

اشتراک گذاری
پیوند ها