امروز : 10 فروردین 1403

ششمین هم اندیشی فعالین سیاسی قائم شهر با نماینده عالی دولت در شهرستان

کد خبر : 82759 12 خرداد 1398اخبار فرمانداری
پ

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، ششمین هم اندیشی فعالین سیاسی قائم شهر عصر دیروز (شنبه یازده خرداد) با محمدی نماینده عالی دولت در شهرستان و با حضور حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، آیت ا... معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان، ادیانی و رضیان نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه، صالح زاده رئیس شورای شهر قائم شهر و تعدادی از فعالین سیاسی در سالن شماره یک فرمانداری برگزار شد. ‎

 

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، ششمین هم اندیشی فعالین سیاسی قائم شهر عصر دیروز(شنبه یازده خرداد) با محمدی نماینده عالی دولت در شهرستان و با حضور حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، آیت ا... معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان، ادیانی و رضیان نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه، صالح زاده رئیس شورای شهر قائم شهر و تعدادی از فعالین سیاسی در سالن شماره یک فرمانداری برگزار شد.

فرماندار قائم شهر گفت: هدف از برگزاری این جلسه برخورداری از تفکرات طیف های مختلف سیاسی جهت پیشبرد اهداف نظام در سطح شهرستان می باشد و امیدوارم این اقدام مورد رضای خدا واقع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران بعد از شنیدن نقطه نظرات و دغدغه های حضار بیان کرد: در خصوص برخی مسائلی که از جانب شما عنوان شد بنده آن ها را رد یا تایید نمی کنم بلکه معتقدم باید برای این مباحث وقت بیشتری گذاشته شود.

وی به مسائل روز اشاره داشت و گفت: در جریان های اخیر همگی مشاهده نمودید دشمنان چطور جنگ اقتصادی را علیه ملت شریف ایران به راه انداختند و نتیجه آن که تا به اینجا پیروزی ملت بوده و بعد از این نیز به یاری خدا بیشتر خواهد شد خواهید دید.

شایان ذکر است پس از اتمام جلسه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت آیت ا... معلمی اقامه شد.

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها