امروز : 1 اردیبهشت 1403

حضور مهندس احمدی مدیرکل مدیریت بحران استان

در مرکز سامد ( سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت)

کد خبر : 82861 20 خرداد 1398
پ

آقای مهندس احمدی مدیرکل مدیریت بحران استان با حضور در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) ضمن پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم در زمینه های معیشتی و مشکلات بوجود آمده بخاطر وقوع حوادث غیرمترقبه، بویژه سیل اخیر در اسفند و فروردین ماه در روز یکشنبه 19 خرداد به سخنان و درخواستهای مردم گوش و پاسخ دادند. ‎

آقای مهندس احمدی مدیرکل مدیریت بحران استان با حضور در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) ضمن پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم در زمینه های معیشتی و مشکلات بوجود آمده بخاطر وقوع حوادث غیرمترقبه، بویژه سیل اخیر در اسفند و فروردین ماه در روز یکشنبه 19 خرداد به سخنان و درخواستهای مردم گوش و پاسخ دادند.
در این حضور 2 ساعته به تعداد 18 تماس تلفنی پاسخ داده شد.
عمده مسائل و خواسته های مردم در این ارتباط مربوط به تسهیلات ساخت و یا بازسازی و تعمیر مسکن یا مغازه و همچنین دریافت خسارات به بخش کشاورزی، لوازم خانگی و اقلام مغازه خود بود.
مهندس احمدی بیان داشتند که ابراز تقدیر و تشکر شهروند قدرشناس بابلسری از زحمات مسئولینی که از تعطیلات و دیدار خانواده های خود در ایام عید نوروز محروم ماندند باعث دلگرمی و سنگین تر شدن مسئولیت ما در قبال انجام وظایف سازمانی در خدمت رسانی به مردم قدرشناس استان می گردد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها