امروز : 1 اردیبهشت 1403

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

نمایشگاه عفاف و حجاب در مازندران نیمه اول تیرماه برگزار می‌شود

کد خبر : 82884 20 خرداد 1398
پ

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به در پیش بودن هفته حجاب و عفاف، از برگزاری نمایشگاهی به همین نام در شهرستان قائمشهر خبر داد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، سمیه قاسمی طوسی در نخستین نشست اعضای کارگروه استانی عفاف و حجاب در سالجاری با محوریت نمایشگاه عفاف و حجاب که با ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد، اظهار کرد: جامعه جوان و بسیاری از خانواده‌ها، مطالباتی را در بحث پوشش دارند و خواستار تولید و عرضه پوشش‌های آراسته و متعارف هستند.
وی افزود: بخشی از مطالبات با برگزاری نمایشگاهها پاسخ داده می‌شود که یکی از بهترین نمایشگاه‌ها نیز عرضه مد و لباس ایرانی اسلامی است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران بیان کرد: این نمایشگاه بیش از 70 غرفه خواهد داشت که می‌تواند برای خانواده‌ها جالب توجه باشد.
قاسمی طوسی بیان کرد: زمان برگزاری نمایشگاه از سوی برگزارکنندگان، 4 تا 9تیرماه در نظر گرفته شده است.
در این نشست، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: عنوان‌کردن یا حل یک موضوع فرهنگی باید با ابزار فرهنگی صورت بگیرد و اگر اینگونه باشد، یک گام به جلو حرکت کرده ایم.
حسین حسن‌نژاد معتقد است که ابزار خوبی را در فضای مجازی داریم، اما مهمترین ضعف ما، عدم تولید محتوای مناسب در فضای مجازی است.
وی تاکید کرد که نمایشگاه عفاف و حجاب باید پاسخگوی سلایق مختلف بوده؛ هم رونق تولید را به دنبال داشته باشد و هم پاسخگوی جامعه هدف باشد.
براساس اعلام شهرداری قائمشهر، نمایشگاه عفاف و حجاب در سطح ملی، قرار است به مناسبت هفته حجاب و عفاف در محل دائمی نمایشگاههای قائمشهر برگزار شود

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها