امروز : 9 فروردین 1403

سومین جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت در سال 1398برگزار شد

کد خبر : 83085 30 خرداد 1398
پ

سومین جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت در سال 1398برگزار شد ‎

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری :

صبح امروز پنج شنبه  سی ام خرداد ماه سومین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور کامران پولادی فرماندار کلاردشت ، معاون هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران ، حجت الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه ، شورای تامین و شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

 

در این جلسه فرماندار کلاردشت گفت : بار ترافیک شهر کلاردشت به ویژه در روزهای اخر هفته زیاد است و برای این مساله کمربندی کردیچال به جاده عباس آباد ساخته می شود.

کامران پولادی افزود: هم اکنون مراحل پایانی کار یعنی انتخاب پیمانکار در حال انجام است تا بتوانیم هرچه زودتر کار احداث آن انجام و به مرحله بهره برداری برسد. این کمربندی به طول ۷ کیلومتر در این شهر ساخته می‌شود.

وی با اشاره به حضور بیش از ۲ میلیون گردشگر داخلی و خارجی تنها در طول تابستان در این شهرستان گفت: برای کاهش بار ترافیکی شهرستان کلاردشت این کمربندی در فاز نخست با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

فرماندار کلاردشت همچنین از اجرای چندین پروژه آبرسانی در این شهرستان برای رفع مشکل آب اهالی و گردشگران خبر داد و افزود: ساخت مخزن اب ۲ هزار متر مکعبی با ۴۵ میلیارد ریال در منطقه لاهو آغاز شده است و سعی می‌شود تا پایان امسال در ۳ مرحله تکمیل و به بهره برداری برسد.

پولادی همچنین با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی حضور گردشگران در خرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بر ضرورت تأمین آب شهرستان تاکید کرد.

وی ادامه داد: در راستای آبرسانی مناسب به مردم ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت تصفیه خانه بیرون بشم جذب شده و عملیات احداث آن با جدیت در حال انجام است.

فرماندار کلاردشت از پروژه انتقال آب به مجتمع آبرسانی ۲۴ روستای درون بشم و بیرون بشم نیز خبر داد ، وی از تکمیل ساختمان فرمانداری تا پایان تابستان خبر داد و افزود: هم اکنون این ساختمان بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تأمین اعتبار ۴ میلیارد ریالی به بهره برداری خواهد رسید. پولادی افزود: با مساعدت اداره راهداری روکش آسفالت بیش از شش کیلومتر از ابتدای جاده کلاردشت به سمت عباس آباد انجام شده و مابقی نیز در حال انجام است.

در ادامه معاونت هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهار داشت : حضور شهدای گمنام موجب افتخار و بالندگی مردم علوی تبار است و برکتی در شهرستان و هر مجموعه ای می باشد .

وی همچنین از آغاز نهضت جمع آوری خاطرات رزمندگان ادارات مازندران خبر داد و گفت : نهضت جمع آوری خاطرات رزمندگان ادارات مازندران با هماهنگی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران با هدف نهادینه کردن جمع آوری خاطرات رزمندگان ، شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در دستور کار است .

در پایان  با اهدای لوح سپاس از زحمات جناب سرهنگ گرجی تبار جانشین فرماندهی نیروی انتظامی تقدیر بعمل آمد .

 

 

.

 

 

اشتراک گذاری
پیوند ها