امروز : 6 اردیبهشت 1403

بازدید فرماندارساری از طرح سالم سازی دریا

کد خبر : 83101 30 خرداد 1398
پ

فرماندار مرکز استان مازندران از اجرای 5طرح سالم سازی دریا ساحل ساری بازدید کرد. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی در حاشیه بازدید از طرح‌های سالم سازی دریا شهرستان ساری با بیان اینکه تمام تلاش بر ایجاد زمینه های لازم برای استفاده شایسته هم استانی ها و مسافران از دریاست، گفت: سال گذشته اجرای طرح‌ سالم‌سازی دریا را با یک کارنامه قابل قبول پشت سر گذاشتیم، امسال نیز از ظرفیت‌ها و بستری که به‌اندازه کافی وجود دارد به بهترین نحو استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اجرای 5طرح در ساحل شهرستان ساری، تصریح کرد: امیدواریم با حضور مستمر نیروهای امدادی و انتظامی در طرح‌ها و همچنین ارائه خدمات هرچه با کیفیت‌تر مجریان طرح، مسافران و میهمانان با خاطره خوش ساحل ساری را ترک کنند.

فرماندار ساری با تاکید بر افزایش کیفیت خدمات ارائه شده توسط مجریان طرح‌های دریا، خاطرنشان کرد: هر هزینه‌ای که در این طرح‌ها از مردم دریافت می‌شود باید برای آسایش مردم هزینه شود، تا نگاه خدمت‌رسانی در این طرح‌ها حاکم شود.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه اقدامات در طرح دریا با رویکرد فرهنگی صورت می‌گیرد، افزود: اجرا و تدوین برنامه‌های فرهنگی در طرح سالم سازی دریا از سوی مسوولان ذیربط اقدام و اجرایی می‌شود.

 

 

 

 

 

گالری تصاویر

اشتراک گذاری

افزودن دیدگاه




متن بالا را در زیر وارد کنید

پیوند ها