امروز : 9 فروردین 1403

پیام تبریک فرماندار محترم شهرستان گلوگاه به مناسبت هفته قوه قضاییه

کد خبر : 83110 1 تیر 1398
پ

محمد رضا تباکی قلعه سری فرماندار شهرستان گلوگاه در پیامی فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به تمامی مسئولان و دست اندرکاران امر قضاوت تبریک گفت. ‎

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه،

 وَ إِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطینَ“مائده آیه ۴۲“

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است . 

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای در حراست از آرمانهای اصیل اسلامی و ارزشهای والای انقلاب شکوهمند دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالتهای مهم دستگاه قضایی است.

نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.

به همین مناسبت برخود لازم میدانم هفته قوه قضاییه را به مجموعه خدوم و متعهد و دست اندرکاران امر قضاوت تبریک گفته و از پیشگاه باریتعالی برای آنان صحت وسلامتی مسالت نمایم.

محمد رضا تباکی قلعه سری

فرماندار شهرستان گلوگاه

اشتراک گذاری
پیوند ها