امروز : 31 فروردین 1403

فرماندار میاندورود:جایگاه امروز ما در کنترل توزیع و مصرف مواد مخدر نشان از اقتدار نیروی انتظامی و دستگاههای نظارتی دارد.

غلامیان ،فرماندار میاندورود در سخنرانی در نماز جمعه میاندورود عنوان کرد:میاندورود با تقدیم 4 شهید و سه جانباز سر افراز در راستای مبارزه با مواد مخدر کارنامه خوبی دارد.

کد خبر : 83118 1 تیر 1398
پ

علی غلامیان ،فرماندار میاندورود در سخنرانی در نماز جمعه این هفته شهرستان میاندورود عنوان کرد:بعد از انقلاب و در دوران جنگ نیروی انتظامی حافظ مرزها بود ودر کنترل قاچاق مواد مخدر کارنامه خوبی دارد. ‎

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان میاندورود ،غلامیان فرماندار میاندورود به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ، در سخنرانی در نماز جمعه شهرستان میاندورود ضمن اشاره به اینکه قاچاق گسترده مواد مخدر توسط ماموران و مسئولین قبل از انقلاب تاکید کرد:جمهوری اسلامی با تقدیم بیش از ۲۵۰۰ شهید و ۵۰۰۰ جانباز در زمینه مبارزه با مواد مخدر ،توانسته در مبارزه با مواد مخدر در جهان جایگاه و اقتدار خوبی کسب کند.
وی در ادامه عنوان کرد :شهرستان میاندورود با تقدیم ۴ شهید و ۳ جانبار سر افراز در نقش افرینی این افتخار سهیم بوده است .
رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندورود ضمن تقدیر از فرماندهی نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین شهرستان میاندورود عنوان کرد:با جلسات متعددو پیگیری شورای تامین و ادارات مرتبط شهرستان میاندورود،توانستیم تا آثار سوء مصرف مواد در شهرستان میاندورود کاهش چشمگیری داشته باشد.
غلامیان ضمن اشاره به پایین آمدن سن مصرف مواد در دنیا بر هوشیاری خانواده ها در تربیت و کنترل رفتار فرزندان و نوجوانان و جوانان خود تاکید کرد.

گالری تصاویر

اشتراک گذاری
پیوند ها